Nekad fellan | Ban överklagan [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fellan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275721051/

Ditt Hex-ID: https://store.steampowered.com/

Vad är din discord tagg? fellan#2874

Vem var det som bannade dig? bnylxk

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? genomför personrån utan bakomliggande scenario

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte riktigt varför staffs valde att banna mig eftersom jag rånade en person eftersom det skulle bli mitt första rån och jag tyckte det skulle bli kul. Jag tar med mina vänner som också har krim som har rånat flera personer innan utan anledning och dom har inte fått ban. Så då tänkte jag också att jag skulle göra det så jag Jag tog han till ett säker ställe där ingen kunde se och jag gjorde allt snabbt och smidigt. Jag lootade han som jag kanske inte skulle gjort och det var dåligt av mig. Men eftersom det var mitt första rån så tänkte jag att jag gör det. Det ända han hade på sig var 19 pan pizzor. Man behöver ingen annledning till att råna en person men det behöver man om man dödar en person. Så om jag ska va ärlig så vet jag inte varför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag om mina vänner skulle råna en person. Vi ser en person som är helt ensam och jag tar kniven runt hans hals och går med han under en bro där ingen kan se oss. Jag har tittat på unives krim regler hur man gör ett personrån och gjorde exakt som dom. Hotar och lootar( Skulle igentligen inte lootat dåligt av mig) och tar 19 pan pizzor . Sedan så tar vi vårt fordon och åker där ifrån. Vi dödade inte han eller nåt utan lät han gå iväg levandes

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban eftersom jag har tittat hur man gör ett person rån och det var så jag gjorde det. Jag gjorde det snabbt och smidigt och gjorde exakt som man ska göra. Man får råna personer utan anledning men inte döda personer. Mina kompisar har rånat flera personer utan anledning men dom har aldrig fått ban. Och ban i 4 dagar tycker jag är alldeles för mycket

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången var när jag frågade en person om han hade kniv och det här hände på allmän plats och av det lärde jag mig att jag ska vara mer försiktig och det var därför jag tog den här grabben jag rånade under en bro för där var ingen allmän plats och inte kunde se där. Den andra bannen var när jag blev bannad för sunt förnuft eftersom jag körde från polisen ganska fort och var fara för allmänheten. Så då har jag lärt mig att spela mer värkligt och det gjorde jag under rånet. Allt gick smidigt och snabbt och vi lämnade han levandes.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Då skulle jag inte rånat personen men eftersom det skulle bli mitt första rån så tog spänningen över mitt konsekvens tänk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer vara mer försiktig och råna folk som exempel har misshandlat mig eller några av mina vänner. Då ahr jag en annledning till att råna personen även fast man inte behöver det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka