Accepterad felkano1 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

felkano1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bajernlover/

Ditt Hex-ID: 11000011390fb7a

Vad är din discord tagg? Mr.Felkano#0965

Vem var det som bannade dig? Kurt eller philip320.

Hur lång tid var din ban? permban.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanentavstängd för -kurt vill du överklaga din avstägning gör de på unive.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad från discorden för typ ett halvårsedan. Jag blev bannad av den anledningen att jag försökte "fuska" min kompis igenom sin whitelist ansökan då han var ny till fivem. Hjälpte han då via dm för att han skulle klara wl ansökan så vi kunde rpa o ha roligt på servern. Förklarade sedan detta till staffsen men de valde att banna mig från discorden endå. Kom nu in ett halvårsenare och bad via /report att bli unbannad från discorden så att jag kunde komma support eftersom att jag behövde hjälp. Antar att ni då bannade mig från servern eftersom att jag är bannad från discorden och därav så finns det ingen anledning i min ban. Annars om det var någon annan anledning så kan ni gärna lämna den i "svaret" till denna överklagan så jag vet om det!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kom precis in på servern fördagen så bad staffsen unbanna mig från discorden via /report. Skrev anledning varför jag blev bannad osv. Tog bara runt nån minut innan jag helt plötsligt vart perma bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Beror på anledningen, är inte helt säker på vilken som den var då det inte stod i min ban. Ifall det var pga att jag hjälpte min kompis back in the days så är det mitt fel men det gjordes med en baktanke att vi skulle rpa tillsammans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. (Osäker på hur många bans jag har haft då jag aldrig riktigt spelat på servern.)

Krävs
Har berättat om den ovan, förstår i efterhand att det ej var bra gjort då han somsagt skulle kunnat gå in som en ny spelare och brytit mot regler som han ej förstått utan fått framfuskade från mig så i efterhand nu förstår jag att det var dumt gjort även om jag själv kanske inte tyckte det då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde tänkt ett steg längre. Istället för att "fuska" igenom han så kunde jag förklarat reglerna osv så han lärt sig de och kunnat göra wl ansökan utan att behöva ha ett manus brevid!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kommer ta en ny whitelist och göra om den dvs bevisa att jag själv kan reglerna. Denna kompis spelar inte längre fivem så kan inte göra något för att han ska lära sig detta men kan själv ta en ny whitelist och bevisa för er att jag själv kan reglerna och dessa andra krav.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka