Nekad felkano1 | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felkano1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bajernlover/

Ditt Hex-ID: 11000011390fb7a

Vad är din discord tagg? Mr.Felkano#0965

Vem var det som bannade dig? Kurt eller philip320.

Hur lång tid var din ban? PErmaban.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanentavstängd för -kurt vill du överklaga din avstägning gör de på unive.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingenaning gjorde inget fel annars hade jag inte gjort en överklagan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev report o bad de unbanna mig från discorden pga att jag blev bannad utan anledning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då det för det första inte ens står vad jag gjort i min ban, för de andra så har ja inte brutit mot nån regel(kan inteens se reglerna då ni inte unbannat mig från dcn, har väntat flera månader.) Ni svarar inte heller report när jag försöker bli unbannad i dcn så jag kan gå support.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kom knappt ihåg men tror ja lallade o blev bannad då, så har ej gjort det men svårt att ta lärdom av den exakta saken jag gjorde då jag ej kom ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kommer somsagt inte ihåg men inte gjort det uppenbarligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså har ju inte gjort något fel så inget jag kan lära mig utav det direkt. ( vore bra om ni kunde unbanna mig från dcn så jag kan komma support.)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka