Nekad Felkan98 | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felkan98

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198107333364/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Felkan98#3982

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Arash 32 år och är i grunden frisör. Han har på senare tiden haft problem med att hitta ett nytt jobb vilket har gjort det svårt för honom i livet och därav lite ostabil. Men han ger inte upp på grund av det då intresset för bilar gör att han känner det värt att fortsätta. Men vem vet, om han träffar fel personer så kan det bli så att han väljer den kriminella sidan för att göra snabba pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att ha kul tillsammans med andra på servern och tillsammans göra servern mer utvecklad och en plats där alla kan ha kul.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har sett mycket på diverse sociala medier och sedan när jag nu gått runt som icke medlem ett tag så vill jag nu komma in och kunna använda alla funktioner.

Hur hittade du Unive? Som tidigare nämnt så är den väldigt seriös och att det är en blandning av personer inne vilket gör det roligare att spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära mig av andra samt att alltid vara seriös.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utvecklas och uppnå någon form av respekt på servern. Dessutom bidra med skratt och Seriös RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte alls, har tidigare spelat på andra servrar men inte nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka