Nekad Felkan | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felkan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bajernlover/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Karlsson#0965

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Story : Didrik Mohati är en man som bott i staden i snart 2 månader och trivs väldigt bra. Didrik flydde med sin familj från Somalia som 17 åring. Didrik har under de senaste åren sökt asyl i olika städer men fått avslag efter avslag. Didrik har inte varit i så stabilt läge då han fortfarnande efter alla dessa år sörjer sin mamma Fatima.

När Didrik och hans kära familj tog beslutet att fly från Somalia till Sverige så var de medvetna om risken. De hade hört om släktningar som aldrig återkom efter att de försökt fly. Didriks föräldrar Fatima (47) och Rabbaan (54) var väldigt osäkra på ifall de skulle åka men beslutade sig ungefär en vecka innan båten gick att de var det bästa för deras barn. Fatima var väldigt kär om sina söner och hade sålänge Didrik kan minnas gjort allt för de. Men Didriks pappa Rabbaan var som djävulen själv, Rabbaan hade slagit Didrik och Mahat sålänge de kan minnas. Detta började i samband med Rabbaans alkohol missbruk när Didrik och Mahat bara var småbarn. Didriks mamma Fatima blev inte heller behandlad särskilt bra men visste att de inte skulle klara sig utan han, Fatima var arbetslös medans Rabbaan jobbade som byggarbetare på en anläggning i södra somalia där de utvann olja ur öknen. Han var inte rik men tjänade tillräckligt för att de skulle ha råd att ta en flyktbåt till Sverige så Fatima, Didrik och Mahat lydde Rabbaan i hopp om att få starta ett nytt liv i Sverige.

Båtresan till Sverige gick inte som de trodde, barnen var placerade längst ner i båten medans vuxna var på däck utan tak. Det sista Didrik såg innan han vaknade i Sverige var hans mamma Fatima som puttade ner han i källaren på båten och stängde dörren. Det kom en tsunami som voltade båten, Fatima och Rabbaan rycktes som de övriga på däcket med och drunknade.

Didrik och Mahat fick senare berättat att de blivit räddade av en kustvaktsbåt som sett en eld kaptenen byggt upp med hjälp av de lösa träbitarna som höll ihop ratten som han sedan tändt eld på med hjälp av 2 flint stenar han hittade liggandes i kaptenhytten.

Att Fatima dog tog hårt på Didrik och han kommer nog aldrig glömma dagen han fick dödsbeskedet. Men att Didriks pappa dog spelade inte Didrik så stor roll då han under många år hade misshandlat Didrik och Mahat. Didriks pappa hade sålänge Didrik kan minnas haft ett alkohol beroende och missbrukat varan.

Didrik och Mahat har under en stor tid utav sitt liv levt under en bro utanför olika städer. Didrik fick för snart två månader sedan asyl och valde att spendera en större del av sitt liv i swedishknight staden. Innan Didrik och Mahat fick asyl så har de levt på pantburkar de hittat flytandes längs olika floder utanför storstäder i landet som städernas invånare kastat ner i floden. Som tur är så har det nästan alltid varit minst en sip per flaska kvar som Didrik och Mahat har kunnat överleva på. Det har hänt några gånger att de smugit förbi gränserna och snott från butiker, de har smugit i mat i fickorna och tagit med sig från olika affärer till bron och ätit. Didrik har alltid gillat känslan av att sno saker, adrenalin kicken är som en drog för Didrik. Mvh.

Anledningen till att jag valde att nöja mig med dehär var för att jag känner att det är bättre att skriva det jag finner viktigt istället för att skriva 1k ord mer som egentligen bara gör texten mer svårläst och svårare att förstå. Hoppas det är tillräckligt för vore riktigt roligt att få rpa på en såpass stor och välutvecklad server som whitelistad! Mvh Felix :D. (Skrev detta till en annan server och det är därför som det står swedish knight i texten.)

Varför ska just du bli whitelistad? Har en väldigt bra rp förmåga och tror att jag kan hjälpa många att få en mer unik och bra rp förmåga samt så är jag väldigt taggad på att skapa roliga stunder med olika personer med olika åldrar! Gillar att servern är såpass mångåldrig att det är många olika åldrar då folk som är äldre med bra rp förmåga kan hjälpa de yngre att få en bättre rp förmåga. Finns såklart yngre med bra rp förmåga men många yngre är inte lika mogna och de kan på så sätt mogna till lite genom att rpa med äldre. Med mogenhet kommer suntförnuft och andra saker som är bra att ha för att få en såbra rp som möjligt! Mvh!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Multistaden är en väldigt stor och välutvecklad server och ser fram emot att bli en utav invånarna här så att man kan hitta nytt folk att rpa med samt att bygga upp en unik karaktär här i staden som man kan skapa många roliga stunder med! Hoppas på seriös rp och att folk lär sig av varandra för att alla på servern ska nå en såbra rp nivå som möjligt.

Hur hittade du Multistaden? Det är ju den största svenska servern, hittade den lite överallt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär till en unik och bra karaktär med mycket roliga stunder. Samt att folk ska kunna se på min rp och ta "inspiration" från den så att alla får en unik karaktär, ifall alla tar lite inspiration från varandra så kommer ju alla karaktärer att bli väldigt bra!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Revinge rp 16+ Families boss där, inte så många inne där så kommer vara inne mycket på dessa 2 servers om båda levererar bra rp och roliga stunder!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka