Accepterad felixpersson | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felixpersson

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198208068357

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Persson

Vad är ditt discord namn? Felix#7085

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Hej,

Mitt namn är Felix Persson och jag är 18 år gammal och lever just nu i nordvästra Skåne. Jag är väldigt mogen av mig och därför skulle jag inte ha några problem med att följa de regler som finns på servern. Jag är väldigt bra på att hantera mina känslor och risken att jag får utbrott är i princip noll. Jag är väldigt social av mig och har inga problem med att prata. Jag är dessutom väldigt bra på att ta ansvar och ta på mig uppdrag som utmanar mig, detta är något jag tycker är kul då personlighetsutveckling är något jag strävar efter, att bli en bättre version av mig själv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer ju självklart bidra med RP. Vad jag kommer göra inne på servern vet jag inte riktigt ännu. Jag skulle kunna tänka mig att prova på flera olika jobb. Som sagt så är jag en mogen individ och därför anser jag definitivt att jag skulle bli whitelistad. Jag har dock inte spelat FIVEM innan, men jag lär mig snabbt och kommer se till så att jag kan alla reglerna innan jag börjar spela. Min kompis kommer även guida mig genom RP:n.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna servern därför att min kompis spelar där. Vi har bra kontakt och därför spelar jag gärna tillsammans med honom.

Hur hittade du Unive? Genom min kompis som övertalade mig att börja spela FIVEM.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Njuta av tiden är det främsta målet. Sen vill jag ju självklart tjäna pengar och köpa coola saker, så det är väl det andra målet. Hur jag ska tjäna dessa pengarna vet jag dock inte ännu. Det får vi se hur det blir i så fall (om ni godkänner mig).

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, ny till FIVEM

Oj jag missförstod här nu, självklart ska jag hitta på en egen karaktär.

Karaktär: Min Karaktär är en kille med en väldigt normal uppväxt som strävar efter att utveckla sig själv och leva i lyx. Han är uppvuxen med båda sina föräldrar som alltid funnits där och stöttat honom. Han har haft en väldigt stabil uppväxt med andra ord. Han vill vara snäll mot så många som möjligt, men för att andra ska behandlas snällt ska även han själv behandlas bra själv, den gyllene regeln som är en viktig grund i hans liv. Han är materialist och njuter av att köpa dyra saker. Nu har han flyttat till en ny stad med inte så många vänner och måste därför bygga upp ett nytt socialt nätverk som förhoppningsvis kommer gynna honom i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka