Accepterad felixnilsson | Medlem ansökning (alexander2005&Krukan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

felixnilsson

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199027789076/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Nilsson

Vad är ditt discord namn? DaNsA MeD OsS#7617

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min kraktär är en mer orten baserad karaktär har har haft en dålig uppväxt så han behöver tjäna pengar för han har inte nått riktigt jobb han är 24 år gammal och har intressen som bilar droger och att köra bil det är det bästa han vet

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill kunna göra mer saker på servern ha full tillgång till discorden och mer men detr viktigaste är att jag vill hjälpa till med servern men jag är bra på att rpa också

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är så mycket spelare inne och att jag älskar när det är mycke spelare på en server mina vänner spelar också på denna server så det är lite därför också att jag vill ha whitelist jag hade tyckt det var skitkul o kunna vara whitelist

Hur hittade du Unive? min kompis tipsade mig om en jättebra server och så visade han denna

Vad har du för mål med ditt rollspel? med mitt rollspel vill jag kunna ha kul och vara seriös jag är ingen sån som rdmar elle vdmar jag blir riktigt sur när folk gör sånt så mig kan ni lita på jag vill kunna ha kul det är så det är och hjälpa andra är också kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att göra servern lite roligare för då kommer det en extra kille op saras bil kan ja ju säga det är vad jag vill jobba med det vill jag uppnå jag är sjukt bra på att va trevlig när man ska sälja en bil o sånt det är jag bra på

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja en amerikansk men om jag får whitelist här så kan den servern fara iväg långt bort om vi säger så

Tillbaka