Accepterad felixnilsson | Ban överklagan [lil nosen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felixnilsson

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027789076/

Ditt Hex-ID: 11000013fa11d14

Vad är din discord tagg? D24STRÖG#7617

Vem var det som bannade dig? R O S E

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallar ~R O S E. Återstår: 2 dagar 17 timmar 45 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slår någon på piren och man inte får d

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sa till en kille att han var liten för han parkerade sin bil brevid oss när vi står o snacakr sen ställer han sig framför sin bil o försökte se tuff ut så då gick jag då fram o sa att han var liten o visade mina muskler o mobbade han lite grann sen tar det kanske 3 min innan han kommer fram igen o säger massa grejer om min morsa och då slog ja till han en gång för att liksom d hade man gjort IRL också fast d va mitt på piren så jag tycker det var lite konstigt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej men jag tänker att man hade gjort så i verkligenheten

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för lall när jag var ny på servern då jag säger till polisen om han vill smaka på min öl och då blir jag bannad vi stod utanför marja lisa och ajg skulle köpa min första bil så vi stod där och chillade drack lite öl o lysna på musik det var det sen en gång för vdm tror ja d va kanske hade spelat en vecka seriöst på servern ioch det dsyncar jättehårt så tydligen hade jag kört rakt in i en bil men jag märkte ju inte d då så blev ja bannad, och en gång för lall ett tag sen när ja o min kompis slogs på allmänt plats klockan 4 typ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja verkligen att inte slåss där skulle ej ha gjort det ber om ursäkt ska inte gå fram till nån o säga att han e liten o börja mobba han ska prata trevligt istället inte lata efter bråk och inbt slåss framför folk ja ej känner

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen att inte slåss på allmänna platser, inte söka bråk kommer ej upprepas vill bara kunna spela på denna underbara server har bytt livstil från o supa varje helg nu spelar ja istället så d e d enda ja gör vill verkligen kunna spela bråkar med min mamma väldigt mycket också så spela får bort mig från tankarna lite tror ja börjar få corona me så vore kul o kuna spela

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka