Nekad felixnilsson | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felixnilsson

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Nilsson

Ange ditt födelsedatum 17 Augusti 2005

Vad heter du på discord? D24STRÖG#7617

Mellan vilka tider kan du oftast spela? brors helt på om ddt är skola eller ej men på skoldagar så spelar ja från när ja kommer hem till typ 10-11 på helger nätterna och dagen oftast

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader ungefär

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjäpt folk som till exempel råkar slå nån i ett scenario jag är ju då krim så blir ju rätt mycke missklicks med vapen och där man spawnar vid torget piren allt sånt om nån buggar hade ja ressat jag hade hållt koll så det håler sig på en bra rp nivå och liknande och dvat bilar som hade varit mitt på vägen strandade och så!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vil kunna hjälpa till för det är väldigt mycket lall på servern och det är inte acceptabelt så folk som lallar runt får ju då en 60 min ban när traines eller högra ej kan ta hand om det så jag tror jag hade varit bra för det

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Banna folk som lallar ressa folk som buggat eller ligger döda på dom platser som jag nämnde innan fixa odrning på det hela så att säga

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en seriös rpare och jag tror jag hade passat bra som servervakt jag är en person som alltid vill hjälpa folk mm så jag hade nog varit bra för denna roll!

Varför vill du bli servervakt? för jag vill kunna hjälpa folk och bidra till servern så mycket som jag kan tycker ju själv det är väldigt mycket lall inom krim så jag tänkte att det begär äldigt mycket failrp ooc ingame som jag har sätt på clips folk har visat samt lall!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har kollat på philips youtube kanal mycker och där är det mycket kommandon och sånt så jag är nog hyfsat bra inom d!

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag blev bannad en gång för lall närä jag var ny på servern då jag stod på marja lisas och frågade en polis om han ville smake på min öl så blev jag bannad, och en gång för sönt förnuft eller lall kommer je ihåg men jag dsyncade in i en polis bil var också ny på servern då och just nu är jag bannad för lall fr jag slogs med en kompis klockan 3 på natten tänkte liksom d kanske inte är så illa om jag gör det men har lärt mig efter mitt misstag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

+Rep Jag tycker den ser bra ut, denna grabb borde verkligen bli en servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka