Accepterad FelixHeden | Whitelist ansökning [minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

FelixHeden

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198337052569/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? felixfelix#2158

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stokeley Andersson och är en 22 årig student som pluggar media och kommunikation på KTH, han gick teknik på gymnasiet, han har en stabil relation till sin föräldrar även då han är adopterad. Han kommer ursprungligen från Jamaica och har ingen kontakt med sin ursprungliga familj. Han är intresserad av musik och thaiboxning. Han är godhjärtad men spelar tuff, men vill innerst inne allas bästa. Han är lycklig och nöjd med sitt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Det här är mitt tredje försök så skriver så utvecklat och långt jag kan för att bevisa att jag är värdig för servern

Jag kommer alltid sträva efter att göra servern ett så välfungerande och roligt community för alla, jag är också seriös och aktiv och vill bygga upp en bra och välutvecklad karaktär som jag kan använda en lång tid framåt. Jag kommer vara trogen till servern och se till så att den håller ihop. Även fast det står att timmar på fivem inte spelar någon roll har jag varit inne där mycket och övat upp mig och när jag hörde att det fanns en svenskt seriöst rp server var jag tvungen att ta chansen. Jag tror jag kommer lära mig mycket och bidra med skoj och rollspel. Jag vill stiga i rankerna och bli en del av detta community. Jag kommer ta det här seriöst för jag orkar inte med engelska free to enter rp servrar där folk skriker och lallar runt. Jag kommer också skapa roliga och bra scenarion samt alltid ta det seriöst för att inte förstöra denna server som ni tagit och byggt upp. Och jag kommer inte lalla bort denna chans. Jag kommer vara aktiv en lång tid frammåt och ta det här mycket seriöst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker att det är svinkul med rp och gillar att chilla och bidra till communitys. Har gott om tid nuförtiden så behöver underhållning orkar int eheller med alla andra oseriösa och vill ha en svensk välfungerande och strukturerad server. Jag ser fram emot allt denna server har att erbjuda

Hur hittade du Multistaden? Via min vän som redan är inne på serven, han rekommenderade den starkt. Så jag tar min chans att gå med i ett seriöst rp community!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bygga en så utvecklad och bra gubbe som möjligt och stiga i rankerna i communityt därmed skaffa vänner och polare att spela och driva runt med. Tror också jag kommer ha riktigt kul här samt bidra till andras roande!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte regelbundet men går in på fivem servrar då och då för att testa lite, men de är oftast lalliga och oseriösa.

Du visar mycket engagemang och har skrivit utvecklat. Men om du blir Wl försök fokusera på denna server

Lyckat till!

Mvh,
SecretM

Vi måste få ditt discordnamn för att kunna ge dig whitelist eller över huvudtaget kunna göra en intervju. Din ansökan är jättebra men discordnamnet måste vara rätt, vill att du skriver i ej whitelistad chatten så att du kan visa oss ditt konto, annars blir denna Nekad!
du får på dig till 00.00 att utföra detta.

Tillbaka