Accepterad felixflygare | Whitelist ansökning [Ceder] [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felixflygare

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799149113/

Vad är ditt namn i verkligheten? felix

Vad är ditt discord namn? deadfire116#8176

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. hans namn är fred johanson, han är en 20 åring ifrån norrland som studerade fordon på gymnasiet i sundsvall och har hållt på med bilar sen han va 17 år. han Började att jobba direkt efter gymnasiet på en verkstad i sundsvall. efter ett år av anställning la verkstaden ner och han blev arbetslös. han sökte jobb men det var ingen som ville anställa han för det va ont om anställningar för en mekaniker. han började ta socialbidrag tills han blev 20 och då bästemde han säg för att flytta. Han började paka allt han kunde bära och drog iväg i sin volvo 240 men innan han åkte iväg sålde han sin lägenhet och skrev sitt namn på mammans adress. han började att söka efter en stad som va både fin och som kunde anställa han. han söker vilket jobb som hälst så länge det är pengar inblandat så att han sliper bo i sin 240 så att han kan fixa en lägenhet och jobba up sit liv efter ha fått pengar av socialen

Varför ska just du bli whitelistad? jag har roleplayat på servern i ungefär 3månader innan men blev bannad progrund utav att jag roleplayade för värkligt när någon miss klicka jag har pressis blivit antagen för att bli sjukvårdare

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag gillar servern och dess roliga och roleplayes skulle söka som sjukhuse peronal men progrund utav bannen så hade min white list försvunnit och jag hoppas på att få tillbaka den

Hur hittade du Multistaden? jag sökte på fivem och letade en seriös roleplay server multistaden är den som många värka välja på så jag tänkte förut att jag testar och ser hur det känns

Vad har du för mål med ditt rollspel? att lära mig och försöka att va så seriös med mitt RP så mycket som det går

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? började med att spela på denna server sen så hittade jag andra katigorier som zombie pvp och liknande men om jag vill rpa så gör jag hälst det på multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka