Nekad felixflygare | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felixflygare

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799149113/

Ditt Hex-ID: 110000132005839 (Hex)

Vad är din discord tagg? deadfire116#8176

Vem var det som bannade dig? zensy

Hur lång tid var din ban? 14dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dom ansåg väl att jag hade roleplay at fel på något vis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va utan för en bank nära torget när en kille frågar om vägledning till att hitta var man hittar sitt kort nummer helt plötsligt från igen stans kommer en kille och slår mig i ansiktet och på grund av det så reagera jag och slog tillbaka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. han slog mig men han försökte typ säga att det var som en miss klick men om detta var i värkligheten och om en kille helt plötsligt slår dig i ansiktet då skulle man ju inte bara stå o glo på han man slår ju själv klart tillbaks sen va det inte meningen att han skulle dö men progrund av att detta är ett spel så finns det ju inget sätt att bli nockad eller liknande

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slagit han men som sakt blir man slagen så är ju den vanligaste reaktionen att slå till baks inte bara titta på han

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte gjorde fel för man kan inte bara ignorera ett slag till huvudet om man rp

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka