Accepterad felix_grumpy | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fx_1923.

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? FX

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ted Nilsson. Han är 25 år gammal och är född i Göteborg, han hade en extremt svår barndom med lite pengar och lite mat, hans föräldrar bråkade mycket och det gick ut på honom. Hans har haft så många tankar om hur och när han vill fly ifrån sin familj fast han inte vågat gjort det.
I Göteborg då han levde där (ca 8 år) så var det extremt mycket krig och annat, han och hans familj var hotad, Det ända stället Ted kunde vända sig till var till sin kompis verkstad det var det ända stället han kände sig trygg på.
I verkstaden hos sin kompis så gjorde dem allt som tex lagade bilar till mopeder och Ted fick till o med ställa upp som fält mekaniker i väldigt ung ålder för att kunna underlätta på kriget som höll på.
Hans familj dog under ett krig, han kände extremt mycket sorg och tvingades fly till Stockholm för att kunna överleva.
Då han väl kommer till Stockholm så kommer han in i det "svåra" livet. Han hittar ingen han kan vända sig till och hans fosterföräldrar bråkar mycket och är elak. I skolan gör han dåligt ifrån sig och kommer oftast sent och skolkar med hans tuffa grabbar vilket är hans ända kompisar.
På fritiden så hänger han mest med sina kompisar och dem håller bara på med de "kriminella" sakerna som tex snor, håller på med bedrägirier och utsätter folk för fara.
Ted tycker det är kul, han har ändå varit mekaniker för ett krig i sin ungdom och han fick se mycket blod, knivar, vapen och hans föräldrar dog ju själv i kriget vilket inte var det roligaste för honom. (lite därför han hamnat där han är idag) Han håller på mycket med vapen och annat men det är mest han kompisar som pushar på honom att göra de mer "kriminella sakerna" Hans har varit efterlyst i ett par år nu för "mord" som hans vänner tvinga på honom.
Ted lever sitt kriminella liv än idag och har inte tagit sig vidare! (22 år)
Intresset för kriminallitet har varit med ändå sen de olika krigen och hoten i sitt hemland och de är något som kommer vara med hela livet och de glömmer han aldrig!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag tar server rps och rps fult på allvar, och ju mer seriöst rps, desto mer. Jag hjälper människor i nöd med transport, och om jag ser en skadad person på marken som inte kan ta sig, tar jag dem direkt till sjukhuset, jag hjälper mina vänner när de är hungriga genom att köpa mat och vatten till dem, och jag ignorera alla som inte kan det vill inte ”Det var det inte, men jag sa till dem att om de gjorde något dumt eller olagligt skulle jag ringa polisen direkt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska vinna typ vet inte hur jag ska förklara men vet vad de är

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm, vdm, failrp, fearp, suntförnuft och metagaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på många server förut och kört på denna server och vill testa denna server igen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

aa och jag har medlem du skrev ju inte ut att jag har medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka