Nekad Felix_DinBabe<3 | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Felix_DinBabe<3

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199057413462/

Ditt Hex-ID: 110000141652556

Vad är din discord tagg? Felix<3#8128

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? Permaban...

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag försöker komma in står det ingen anledning men jag vet och det är för att jag sköt 2 oskyldiga personer på torget vilket jag ångrar jätte mycket.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sköt 2 oskyldiga personer vid torget som bara ville ha kul och rpa. Jag ångrar mig så himla mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade spelat på denna servern i ca 3 månader. Och självklart tröttnar man då och vill testa något nytt. Så ja testade en ny server som jag gillade och jag ville lossa lite från unive så ja blev whitelist på den och på den tiden var jag också whitelist på unive och dom har en regel att om man är whitelist på unive får man ban om man spelar på en annan. Den ja började spela på var rätt ny startad så staff och sånt från unive joina deras discord för att kolla så ingen från unive var där och då antar jag att dom såg mig. Så dom bannade mig från dc och ja tänkte inte på att lämna unives discord innan jag börja spela på dena andra så ja blev då lite sur för att den regeln fanns. Men nu fattar jag ju lite varför dom har den regeln så dom inte ska tappa hur många spelar och många onödiga på deras dc tex. Jag blev då väldigt sur och tänkte att det inte är någon ide att försöka komma tillbaka. Så jag gick ingame och sköt 2 personer vid torget som jag ångrar sjukt mycket nu i slut ändan. Och det är därför dom banna mig och jag förstår till 110%.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var absolut inte felaktig. Jag förstår till 101% att ovve banna mig. Jag får skylla mig själv att jag sätter mig själv i dom här situationerna. När jag var på väg in visste jag att jag skulle ångra mig, men dum i huvudet som jag är skiter jag i vad hjärnan säger och fortsätter. Asså jag kunde inte stoppa mig själv och är riktigt ledsen för det jag gjorde...

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade nån felaktigt nån gång sen tror jag det var någon gång jag var ny på rp och typ inte kunde något så ja snodde typ en mekonomen bil och blev bannad för att ta tjänsterforden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lyssna på vad jag själv sa och inte bara gjort det. Jag hade kunnat kämpa och inte bara ge upp på direkten. Jag som person har svårt för att stoppa mig själv och försöka, men jag vill inte gå in för mycket på mitt liv. Jag hade kunnat lyssna på vad jag själv sa och faktiskt försökte för en gångs skull.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte ge upp det första jag gör. Kanske tagit en paus från hela fivem ett litet tag. Sen hade jag unnat lämna discorden så ja inte får ban eller något liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka