Nekad Felix_131 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Felix_131

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? jag_131

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Larrson, med två R i Larrson*.
Jan har varit medborgare tidigare i Unive men har flyttat runt lite men har nu bestämt sig för att flytta tillbaka till Unive där han växte upp. Jan är väldigt intresserad av bilar och är väldigt social av sig, han gillar att prata och omgås med folk. Jan är inte så rik men han har inte heller något behov av att bli stenrik och köra runt i dem dyraste bilarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp eftersom jag har RPat länge, i snart 2 år. Jag är erfaren skulle man kunna säga, jag vet vad för slags RP som är kul och vad som inte är kul, jag tar RPen seriöst och vill bygga en karaktär med personlighet och skaffa vänner, och jag kommer bidra med glädje och försöka göra så att alla får en så bra och rolig RP upplevelse som enskild indevid.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela för att ha kul och att man inte måste vinna varje scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Respekt - visa alltid respekt för andra medlemmar och staff, man ska undvika kränkande eller nedvärderande kommentarer och att inte överrösta eller använda onödiga uttryck mot staff eller medlemmar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit medlem här innan men varit borta ett bra tag och tror att det är anledningen till att jag inte är medlem längre men skulle vilja uppleva den bra RPen som jag upplevt förr igen med gammla vänner och nya vänner.

Tillbaka