Nekad felix_ | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felix_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Felix_

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2023

Berätta om din karaktär. Billy Öhman är en 35-årig entusiastisk gamer och pizzakonässör med ett glödande intresse för Counter-Strike. Med sitt skäggiga ansikte och vassa blick, bär Billy alltid en bekväm tröja och slitna jeans som vittnar om otaliga timmar framför datorn. Han har ett leende som kan ljusa upp vilket rum som helst och en avslappnad attityd som genomsyrar hans personlighet.

Billy spenderar helst sina kvällar med att spela Counter-Strike online, där han är känd för sina snabba reflexer och skarpa skjutfärdigheter. Hans passion för spelet sträcker sig långt bortom en enkel hobby; det är en konstform för honom. Han älskar att analysera strategier, studera kartor och samarbeta med sina lagkamrater för att nå seger.

När det inte handlar om att erövra virtuella världar är Billy en självutnämnd pizzakonässör. Han har en förkärlek för olika smaker och toppingar och älskar att utforska lokala pizzerior i jakten på den perfekta pizzan. Hans ögon glittrar av glädje när han stöter på en ny pizzarestaurang och han delar gärna med sig av sina favoritrecept och smakkombinationer med sina vänner.

Billy Öhman är en social och vänlig person som lätt skapar band med människor genom sitt gemensamma intresse för spel och pizza. Han är öppen för nya äventyr och ser varje dag som en möjlighet att utforska den spännande världen av virtuella strider och kulinariska smakupplevelser.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag anser att jag hade kunnat bidra med bra rp och massor av roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv inte alltid ska vinna alla scenarion som t.ex ifall man är i en biljakt(man är den som blir jagad) kan man liksom inte köra så snabbt bilen klarar man måste ändå ge poliserna en chans att hinna ikapp och det i sin tur kan leda till ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming, metagaming, ansvar, suntförnuft (logiskttänkande)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har spelat rollspell i ungefär ett år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag är klar med allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka