Nekad Felix35 | Chef-jobb ansökan [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jesusbarnet

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? Felix

Vad heter du på discord? Jesusbarnet#1150

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad typ och unive är den första servern jag har spelat på alltså jag började med rp på den här servern

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka vara så aktiv jag kan. Jag kommer någ vara aktiv varje dag om jag inte är bortrest elr någon annan anledning. Jag kommer ta så många interjuver jag kan alltså göra så att vi får mer personal men jag kommer även vara seriös med mitt rp .

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Erfarenheterna jag har är att jag det första jobbet jag tog var på marja lisas och det var första dagen. Jag har jobbat som Högst personalansvarig inom marja lisas. Jag harv även jobbat på allstars men det var inte så länge.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag om jag inte är bortrest elr har enh annan anledning. På helöger kommar jag vara aktiv jätte länge typ 4-7 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart. Jag älskar den här servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej som sagt när jag började med rp så var det unive jag gick till eftersom min bror spelar där och tipsa mig om den här servern.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag, jag kan skriva dem nedanför

RDM betyder random deathmatch alltså att man dödar nån utan att ha en anledning till det.

VDM betyder vehicle deathmatch alltså att man dödar någon med ett fordon eller skadar någon

COPBAIT betyder att man göra något medvetet för att få uppmärksamhet av polisen. till exempel för att man vill få snutjag.

FEARRP betyder om man till exempel blir påkörd av en bil så ska man spela som att man har blivit påkörd på riktigt eller om man har blivit kidnappad ska man låtsas vara rädd.

METAGAMING betyder att man tar info från riktiga livet till spelet. till exempel om någon skriver till mig på discord att jag kan få vapen från ett ställe, ska inte jag åka dit för att hämta ett vapen.

NLR betyder new life rule alltså om man har blivit kidnappad och sedan blivit skjuten till döds ska man inte sen när man har respawnat eller fått vård gå till polisen till exempel för att säga att dem är mödare och har dödat mig.

COMBAT LOGGING betyder att om man är till exempel en gissla i ett bankrån kan man inte quita spelet för att sedan gå in igen och fortsätta att spela som ingenting har hänt

POWER GAMING är att man dels spelar för makt och pengar till exempel att man gör tre bank rån på en dag. Det kan också va att om man har gäng krig och man blir skjuten i axeln så fortsätter man att springa som vanligt att man inte lägger sig ned och låter som att man har jätte ont. Man kan säga att man använder omänskliga krafter.

SUNT FÖRNUFT är att man ska alltid tänka sig för vad man gör till exempel är det rimligt att jag dödar han utan anledning är det rimligt att jag kör över han utan anledning. Att man ska utgå från det riktiga livet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka