Accepterad Felix3333 | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix3333

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198135478339/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? ! cry#6042

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2002

Berätta om din karaktär. Ålder: 20
Kön: Kille
Känslor: Oftast glad
Intressen: Bilar, Ekonomi, Aktier och att värna om Miljön.
Beskrivning: Min karaktär är en kille som heter Felix Sheesh, Denna karaktär är en kille men många tycker den ser ut som en tjej, detta är inget Felix Sheesh kan hjälpa.

Bakgrund, Felix Sheesh kommer från en familj som är akademiskt utbildad därför vet Felix mycket om Ekonomi och Aktier. Felix har inte haft något större intresse för bilar innan men har på det senaste blommat upp för han efter han varit på flera olika evenemang och liknande.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad på denna server eftersom jag vill kunna ha ett jobb, de flesta jobb på denna server behöver man va whitelistad för att jobba med. Främst vill jag jobba med något som har med bilar och göra pågrund av intresset, och just där krävs det whitelist. Jag kommer bidra med bra RP och kommer framförallt följa alla regler.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som nämnt ovan är det för att jag vill ha ett jobb som har med bilar att göra, jag vill också kunna leva in i min karaktär som bilälskare och detta skulle inte gå utan ett jobb för att kunna tjäna ihop till en bil eller jobba med något bilrelaterat.

Hur hittade du Unive? Jag blev informerad av en kompis att han hade kört på denna server och sen har jag också andra kompisar som har spelat/spelar på denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna köpa någon fin bil, jobba inom något bilkretsen och framförallt bidra med bra RP och hjälpa andra personer här i staden när de behöver hjälp med sina bilar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte, det är första gången jag spelar på en RP server och jag tycker det verkar kul.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka