Nekad Felix142 | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olsson:D

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198452448424/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? FILLE FILLE

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter FILLE FILLE han är 13 år och lever ett just nu bra liv hans föräldrar dog vid tidig ålder så han har varit mycket ensam men nu när han har växt upp har han många kompisar i staden Unive City. Han älskar att hålla på med bilar och vill jobba på Mekonomen eller Falck en vacker dag! Men nu för tiden jobbar han som reporter i staden Unive city han är som person väldigt snäll och cyklar runt och frågar om folk vill snacka eller om dom behöver hjälp med något. Fille får inte köra bil så han brukar cykla runder och fråga om han får åka folks bilar. Han har redan köpt en bil till framtiden En Volkswagen Golf. Den ska han köra när han fyller 18 och tar körkort.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är en seriös spelar som mycket om dagen och jag tycker att det är kul att spela på Unive och vil för servern framåt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att det är kul att spela på unive för att det händer alltid något på servern tycket även att det är så verkligt på unive och tycker att det alltid finns något att göra på unive

Hur hittade du Unive? jag såg en Youtube video där en spelade RP på unive och blev väldigt imponerad på verkligheten på spelet och bestämde mig för att testa det. jag testade Unive och fall för servern direkt. alla va schysta och trevliga det gjorde att jag bestämde mig för att fortsätte spela på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är att få det så verkligt så mylligt utan att det går över till att bli masa trams. så klart ska det vara roligt att spela på unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få spelupplevelsen så verkligt som mögligt och så klart ha kul!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Hittar ej dc!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka