Accepterad Felix136 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix136

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199028247477/

Ditt Hex-ID: 11000013fa81bb5 (Hex)

Vad är din discord tagg? Felix#6926

Vem var det som bannade dig? Gunnar

Hur lång tid var din ban? Permanent (blacklist)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd av Gunnar för korrupt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig helt korrekt pga korruption, min vän falken blev bannad enligt mig felaktigt 2 gånger och valde därför att unbanna han eftersom jag var support. Sen efter mina 2 vänner blev bannade så blev jag helt galen och valde därför att unbanna dem igen samt åka till nakenstan och skjuta ner 5 personer i ren ilska och efter det skrev ett meddelande i ooc men kommer inte ihåg ens att jag skrivit det men fått flertal personen som sagt det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en vanlig dag på unive som support. Hade kul och specade samt rpade ms-13 boss. Tills mina två vänner blev bannade varav en falken som ni som läser denna kanske känner till som ex mod. När jag fick se ett klipp av falken på varför han blev bannad så blev jag förvånad eftersom det inte fanns ett ända regelbrott som kunde leda till denna ban så jag unbanande han. Sen blev han bannad igen av samma kille samma anledning 10 min senare även fast jag pratat med personen och fått klargjort att han inte gjort något fel. När han väl blev bannad då igen blev jag galen och tänkte bara fuck det här och valde att unbanna han igen och vi åkte till nakenstan och då sköt ner alla som var där. Det var ett av dem dummaste besluten jag gjort i mitt liv och definitivt det som jag ångrar mest av allt. Sen blev jag såklart bannad pga korruption på servern sen även dc ban 30 min efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte det var en helt korrekt ban och jag skulle gjort exakt samma om jag var i hans skor. Det var som sagt ett extremt dumt beslut som jag nu får ångra men också lära mig av vilket lett till att jag fått en bättre bild av beslutsfattande och tänker mer innan. Önskar bara att ni kan ge mig en chans för ångar allt och vill komma tillbaka till mina vänner här på unive och det underbara communityt som ni byggt upp tillsammans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en dum onödig ban när jag var ny till fivem på multistaden så alltså var den för ungefär 5 månader för rdm för att jag slog ner en kille vid Brittas nere vid piren förut. men sen dess har jag inte fått en ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut detta var extremt idiotiskt gjort av mig och jag skulle absolut aldrig gjort det som jag gjorde och förtjänade till 100% en ban för det. Men hoppas dock jag kan få en andra chans och bidra till communityt på bästa möjliga sätt med positivitet och glädje. Skulle även om jag får komma tillbaka skicka ut ett meddelande till hela servern om just att det är så dumt att göra detta och förklara att det inte känns bra efter mm. Alltså ett förlåt men ändå en uppmaning att inte göra som jag och andra gjort tidigare som är så dumt, oresoektlöst mot er staffs samt meddlemmar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut jag har vuxit som människa av detta och andra misstag och enligt mig så krävs också misstag för att bli bättre. Men detta var extremt idiotiskt och onödigt gjort av mig och skulle aldrig göra om det inte för något. Hoppas jag kan få en chans och ha en fortsatt trevlig dag. Mvh Felix.

Såg Inge ruta för frågan under men ja jag kommer göra allt anorlunda och inte göra om dessa duma beslut och jag ska göra allt jag kan för att bidra till communityt med glädje.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Vill helst att Philip eller bullen läser detta eftersom det är främst dem jag vill be om ursäkt till och ha godkännande eller nekan av. Mvh Felix.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka