Accepterad Felix136 | Ansökan till Servervakt [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix136

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix sjöberg

Ange ditt födelsedatum 13 September 2005

Vad heter du på discord? Felix#6926

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 15-22 helger 09-02 med lite träningar och matcher emellan

Hur länge har du spelat på Unive? Spelade under tiden då den hette multistaden vilket var cirka 1,5 år sedan sen tog jag en paus ett bra tag och nu är jag tillbaka.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jo det jag skulle göra som servervakt är att om jag ser en spelare som gör något fel så skulle jag vilja visa spelaren vad den kunde göra annorlunda för det är absolut inte lätt att vara ny till rp och veta vad man ska göra. Och folk som inte kan sköta sig eller skulle dra ner rp nivån eller försöka förstöra med flit skulle jag banna för jag märker att det är väldigt många lallare på servern som inte kan bete sig som väljer att förstöra för sig själv men även för alla andra runt en. Sen ser jag även en massa bilar som står mitt i vägen och sidan på gatan som bara tar upp en massa lagg och är väldigt mycket i vägen så att kunna dva bilar hade vart väldigt bra. Sedan märker en massa spelare som tex dör av buggar och extremt många dör av missklicks så då hade det vart bra att revivaa. Och sen sådana som sitter och förstör scenario om man är sv och skriver ooc ingen ooc så är det så folk skiter i om det är nån normal som inte har sv som skriver ingen ooc.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att jag vill vara med och göra skillnad. Vill göra denna server till det bättre och få bort så många lallare som möjligt men också hjälpa till med att höja rp nivån på servern. Har varit mod tidigare på unive men känner att jag vill hjälpa till mer som servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? det jag kommer att bidra med till Unive är att kunna banna folk för saker som man inte ska göra, banna folk. hjälpa er staffs även om ni gör ett kanon jobb. men ibland behövs det ändå lite mer stöd till Unive. jag kommer också bidra med att kunna kolla på folks RP Nivå och se om den är dålig eller bra, jag kommer också kunna banna folk som lallar för det är ett stort problem med servern att det är många lallare som inte tar det seriöst, oftast folk som inte är whitelistade men även folk som är whitelistade. men det är bara det att folk som inte är whitelistade har inte lika bra koll på reglerna och hur dom ska följas samt deras RP. jag kommer även vägvisa folk som inte vet vart dom ska eller bara behöver hjälp. tillexempel att dom har sett någon vdmat som har klipp på det och då kan utesluta att folk inte sköter sitt och därför blir det ban på direkten. jag vill även kunna hjälpa er staffs på bästa möjliga sätt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt eftersom jag alltid kommer göra ett väl utvecklat och professionellt jobb genom att alltid se till att folk jag kickar eller bannar inte bara vet varför de blir bannade eller kickade utan och vet hur de ska göra för att i framtiden förhindra att bli bannade eller kickade genom att höja sin rp eller helt enkelt Miska på sina misstag eftersom inet alla heller menar att begå regelbrott utan bara behöver bättre vägledning, då tycker jag de ska ha all rätt till att veta hur de ska höja sin rp och hur man ska rpa i scenarion för att inte i framtiden bli bannade eller kickade igen.
Jag tycker också jag ska bli servervakt eftersom jag själv tycker jag har väldigt bra rp och kommer ofstast med ett gptt exempel på hur man ska rp eftersom det ockjså är ett snavar som servervakt, att före gå med gott exempel och visa hur det är man ska rpa och agera i olika scenarion.
Jag har t. ex ett flertal gånger sett folk skriva att de inte vet hur de ska rp på vissa diskussioner eller krascher på grund av att de helt enkelt inte har den kunskapen om rp för att veta det, då vill jag kunna föregå med ett exempel hur de är de ska svara på vissa frågor eller rp i vissa scenarion så de i framtiden också har en bättre kunskap oå hur man har hög rp så att Severn rp i helhet coskå ökar.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill göra skillnad och göra servern och communityt till en bättre plats.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har extremt goda kunskaper inom kommandon eftersom jag har varit mod tidigare så kan allt.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja en gång, var blacklistad för att jag gjorde en extremt dum sak. Kort sakt åkte upp till nakenstan och sköt ner 4 personer i ren ilska men pratade med philip och bad om ursäkt samt pngrade allt då det var det dummaste beslut jag gjort någonsin.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka