Accepterad felix123k | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oogway

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077991799/

Ditt Hex-ID: 1100001429f2577

Vad är din discord tagg? V0JS#0607

Vem var det som bannade dig? Pontus

Hur lång tid var din ban? 7

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Slåss på greenzone

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en kille som slog mig och min polare flertal gånger och jiddrade med oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis köpt en ny bil och min polare skulle köpa en likadan. Vi ställer oss i kön utanför marja lisas 30 min sebare för att han ville köpa samma bil som jag hade köpt. När vi kommer till marja lisas är det stängt och vi ställer oss utanför i kön. Det är två andra personer som redan är där och dem säger att min bil är ful och håller på att sparka på den. Jag ber dem att sluta och jag ringer polisen men dem svarar inte så jag ringer securitas och dem svarar inte. Dem här två personerna slutade inte så jag och min polare ber dem gång på gång att sluta slå och sparka på min bil men dem lyssnar inte.. Till slut så säger dem att jag tjatar och dem slår mig och min polare. Jag blir såklart arg och slår tillbaka och efter 30 sekunder blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var väll en felaktig ban eftersom dem hade slagit oss flertal gånger och dem inte blir bannade men jag som slår en gång blir bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Båda mina tidigare bans var felaktiga så jag vet inte om dem räknas.

Men första ången så tog dom fel ID på någon som slåg någon.

Andra gången blev jag bannad för copbait när jag stog afk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slagit dem men då hade min bil gått sönder och har inte pengarna att laga den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Unbannar denna gång, men tänk på att om folk bryter mot regler eller lallar, t.ex. slår på din bil, så skriv en /report istället för att slå dem eller bråka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka