Accepterad felix123k | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oogway

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? Oogway#0607

Ange ditt födelsedatum 22 Augusti 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vad som fick mig att vilja ansöka till medlemskaps ansvarig är att jag tycker att det saknas väldigt många arbetare, som t.ex på mekonomen, trygghansa med mera. Jag tycker att unive behöver mer och seriösa rpare, och inte en massa "icke medlemar" på servern. Plus att jag ser många som skriver i icke medlems chaten och frånar om någon tar intevjuer.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja just mig som medlemskapsansvarig är för att jag tycker att jag är en trevlig kille som har lätt att prata med andra människor. Jag kommer ta mitt arbete som medlemskapsansvarig väldigt seriöst och vara aktiv. Jag har erfarenheter av att jag varit det på andra servrar och vet därför vilka frågor man ska ställa osv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att oavsett hur en person beter sig mot dig så ska du vara trevlig tillbaka. Det bästa sättet att bemöta hat eller diskrimineringar är att säga "ha en bra dag du också". När man bemöter en person så ska man le i verkligheten, för när man ler när man pratar så låter man gladare.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive ger dig så mycket mer förutsättningar, och jag vill att de flesta ska ha de förutsättnignarna. Jag vill påverka servern på ett positivt sätt genom att ta så många intervjuer man kan och att desto fler medlemmar som kommer in på unive desto fler människor jobbar på de jobbern som till exempel mekonomen eller tryghansa. Men speciellt blåljuspersonal.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Deras krav är att följa reglerna, och kunna rpa. De ska ha en grundutbildning och de ska veta vad de vill bidra med för att kunna bli medlem på unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskapsansvarig är såklart att ta in medlemar på unive som förtjänar det. De som ska komma in på unive ska kunna grundreglerna och kunna ha en relativt bra rp nivå.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 17.00-23.00 Tisdag: 17.00-23.00 Onsdag: 17.00-23.00 Torsdag: 15.00-23.00 Fredag: 15.00-02.00 Lördag: 12.00-02.00 Söndag: 12.00_23.00 LOV Måndag: 12.00-02.00 Tisdag: 12.00-02.00 Onsdag: 12.00-02.00 Torsdag: 12.00-02.00 Fredag: 12.00-02.00 Lördag: 12.00-02.00 Söndag: 12.00-02.00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka