Nekad felix123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felix123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199043533541/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Johansson

Vad är ditt discord namn? rysslandsSWE#2367

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Bullen Johansson och är 20 år gammal. Född 2001-04-03. Bullen växte upp i staden och han har levt på egen hand nu i några månader. Han bor på gatan och allt han äger är sin Saab, han är just nu arbetslös och har inte råd med tak över huvudet. Bullen har knappt råd med mat men a kassan gör att han överlever. Bullen vart hemlös efter hans föräldrar dog i en bil krasch för några år sedan. När dom dog och Bullen inte kunde bo kvar för banken tog huset då började han bo på gatorna. Bullen har alltid kämpat och jobbat mycket i skolan men när han blev hemlös då kunde han inte gå i skolan och få utbildning. Bullen och sin farsa har alltid mekat med bilar nere i deras garage. Bullen har intresse med att mecka på bilar som sin far hade, men nu har han inget garage som han kan mecka med bilar i. Han har häller inget jobb så han skulle inte ha råd med ett garage. Bullen är en lat person som inte klarar av tråkiga saker och tråkiga jobb. Bullens dröm jobb är att jobba hos mekonomen eller falck för det är ett jobb som han kan väl och som han trycker är intressant och roligt. Bullen är älskar att hänga på bilträffar och streetrace och hänga med kompisar. Han har ännu ingen flickvän för han har varken pengar eller jobb så ingen vill ha honom. Bullen har några nära kompisar men det flesta lever samma liv som honom, inget jobb eller pengar och lever på gatan. Bullen bästa vän Hans Greger har bott likadant som bullen i några år. Likadant som Bullen har Hans också en bil, men Hans har en volvo som alltid går sönder och då får dem alltid laga Hans bil, Hans har också ett intresse för bilar. Bullen och Hans har varit vänner i några månader då de träffades på gatan. Bullen har svårt att skaffa nya vänner dom han redan har räcker men det skulle inte vara fel att få fler, han tycker även att det är ganska kul att möta på nytt folk. Bullen är rätt så blyg som person och är inte den kaxigaste i stan. Han är blyg eftersom han brukar skämma ut sig lätt, sen har han också varit blyg hela livet. Bullen dröm är att han kan ha ett riktigt och bra jobb som hans drömjobb. Bullens dröm är också att han kan klara sig utan sin Saab och kan sälja den och skaffa ny fräsch bil och ingen gammal Saab. Bullen brukar kunna drömma sig bort och tänka på hur mycket han vill vara coolast i staden och kunna köpa vilken bil som helst.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För det är den bästa servern med alla jobb som finns och möjligheten att rollspela på ett seriöst sätt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt är det en server med hög rollspels nivå och att det är bra och seriöst folk som spelar på Unive

Hur hittade du Unive? Det är många av mina kompisar som spelar på just Unive och på så sätt började jag också spela på Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och kunna vara med om mer scenarion och utveckla mitt rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul med mina kompisar och vara med och spela på ett seriöst sätt, och att utveckla min rollspels nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart

Senast ändrad:
Du skrev en väldigt bra karaktärsbeskrivning men det känns som att du kan utveckla svaren på de andra frågorna.

Jag kommer att neka din ansökan men jag ser gärna att du skickar in en ansökan med längre och mer utvecklade svar när du känner dig redo så kollar vi på den då!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka