Accepterad felix123 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felix123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Johansson

Vad heter du på discord? joh4nsson#8099

Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är online så ofta jag kan efter skolan och innan och efter hockeyträningar några dagar i veckan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? cirka 4 månader men har varit medlem innan sedan november 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad fyra gånger för mindre regelbrott.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. som servervakt har man ansvaret för mindre ärenden som till exempel, dv.a bilar kicka folk som inte spelar efter reglerna eller grövre regelbrott som leder till 24h ban. Man hjälper då staffteamet så dem kan fokusera på viktigare ärenden.

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag anser att det är en stor mängd lall på servern och kommer på så sätt föröka hjälpa så mycket som möjligt med att dv.a bilar kicka folk och sånt som servervakter har som ansvarsområde. på så sätt kan servern fortsätta att ha en seriös rp och slippa att scenarion blir avbrutna av lallare och bilar som står mitt i vägen som kan förstöra till exempel en biljakt eller bara vanlig nöjesåkning.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är att man som servervakt använder sin roll som fördel i scenarion där till exempel man kan se igenom väggar folks id.s och reviva folk som blivit döda av olika skäl och på så sätt förstör verkligheten i scenarion.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka