Nekad Felix12 | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix12

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198287606443/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Mohammed Ali#5551

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdhullah och är 32 år gammal. Han föddes och är uppvuxen i Halland, Hans drömmål är att bli snickare Abdhullah är en väldigt glad och driven människa som vill uppnå sina mål och arbetar väldigt hårt för att uppnå sina mål. Redan sen lågstadiet så ville han bli Snickare. Abdhullah är halv Turk och halv Arab han är 190 cm lång och gillar att arbeta med kriminalitet. Han har 4 barn och en fru och han bor ute på landet. Hans favoritämne i skolan va kemi och fysik. På gymnasiet gick han i bygg i 4 tre år och efter de studerade han på högskolan i 4 år till Snickare då han vill jobba med bilar eftersom det intresserade honom väldigt mycket . Hans favoritmat är falafel och korv med potatismos. Abdhullah hade en väldigt bra uppväxt, han hade Väldigt bra betyg. Abdhullah jobbar nu som Säkerhetsvakt på securitas och har väldigt goda egenskaper. Han är bra på att handskas med folk och även väldigt bra på att samarbeta som kommer hjälpa han mycket med att blli snickare. Han gillar att umgås med familjen på fritiden och att träna, ibland spelar han även fortnite och eller Gta hans favorit film att kolla på är Marvel avengers . Abdhullah är med i en organisation där man hjälper flykting barn som har tappat bort sina föräldrar i krig osv eller har blivit svårt drabbade Innan så var han fotbollstränare för Malmö ff med sin käraste kollega Rajko Balkan och han ledde de till gothia cupen 2015. men han har även spelat fotboll i de unga dagarna där han va väldigt känd i sverige och va en av Sveriges bästa talanger men sedan början han dricka bärs och det blev inget av med karriären.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag tror att jag kan påverka detta Communityt väldigt positivt, genom min roll som polis vill jag att lagen i spelet ska bli ännu mer verkligt. Jag vill att jag som bil mekaniker ska jag rpa så bra så som möjligt och och jobba väldigt effektivt det kommer jag då senare göra när jag blir Snickare . Jag bidrar till att hjälpa servrarna med allting som behövs och skulle också kunna ha andra yrken ifall det skulle behövas. Jag kommer också rpa väldigt bra och seriöst så att servern får en bra rp nivå. jag vill även bli medlem så jag kan få de fördelarna man får när man blir medlem te.x som att man kan jobba som bil mekaniker vilket är mitt drömyrke i unive och det är vad jag vill bli därför är medlemskapet viktigt för mig men jag kommer också kunna jobba med andra jobb och bidra om jag längre inte skulle vilja jobba som bil mekaniker längre. kommer även laga så många bilar som möjligt och hjälpa så mycket som de går så att känner sig trygga på servern och alla kan ha det roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med väldigt mycket och några av de saker är att förbättra communityt och eran prestanda i denna servern . Jag tror att detta är min grej helt enkelt. Att få spela på era servrar är en fantastisk upplevelse och att få spela roleplay är en av de bästa sakerna jag vet. jag kommer även ha en väldigt bra roleplay nivå och ha respekt mot andra i servern de sakerna tycker jag är det viktigaste till vad man kan bidra med till servern men också vad man själv kan göra jag kommer även skaffa ett jobb på servern då jag kommer nog jobba som bil mekaniker och fixa väldigt mycket bilar och kommer rpa väldigt bra där det kommer kännas som det verkligen är väldigt verkligt och man känner att man är och lagar bil på riktigt vilket jag tycker är viktigt då inlevelsen blir mycket bättre och rp ska ju efterlikna verkligheten och min påverkan kommer va att jag kommer rpa som en väldigt duktig och seriös bil mekaniker vilket inspirerar andra till att spela allvarligt vilket kommer göra så servern får mer seriösa spelare vilket jag tycker den servern borde ha då det är en väldigt viktig sak på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? motpartens i att vinna scenario är motsatsen till att man inte måste vinna scenariot menas att istället t.ex. om man blir jagad av poliser för att man kör för fort och sedan lämna i ett scenario för att vinna är väldigt och motpartens är då tvärtemot att man spelar klart scenariot på roligt sätt och istället flyr från polisen eller låter de ta dig så att det blir ett roligt och bra scenario för att på så sätt bli det en bra rp nivå och då menas det att man ska spela scenariot bra och inte lämna och spela för makt och pengar detta är något jag tycker alla borde följa eftersom rollspelet blir mycket mer roligare för alla och det förstör inte då för de som vill ha det roligt. Det är vad jag tycker motpartens scenario är.

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive genom min kompis i min klass som gav mig Ett tips till att prova då prova jag sedan tyckte jag att det blev väldigt roligt och nu vill jag ansöka om medlemskap eftersom rpn blir mycket roligare när man får dessa fördelar när man är medleme

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka