Accepterad Felix12 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix12

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198287606443/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Mohammed Ali#5551

Vem var det som bannade dig? vet inte

Hur lång tid var din ban? alltid

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ingen anledning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att De måste ha bannat fel person då eftersom jag inte hade gjort något fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exat innan jag blev bannad var att jag spelade unive då jag sedan går in i discord och ska kolla vad som händer i discord servern sedan läser jag lite och då ser jag att jag blir kickad från servern sedan kollar jag så är den borta och undrade sedan vad som hände såklart så gjorde jag inget och jag förstår inte varför jag fick den här bannen den kändes lite orrätvist att jag blev bannad utan anledning jag antog då att de måste ha varit utan menning och jag hoppas att ni kan lösa det här :)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker det var en felaktig ban eftersom som jag sa så skulle jag bara gå in i discord servern och kolla lite vad folk skrev i den men sedan blir jag kickad från utan någon anledning jag tog kontakt med en helper på forumet men personen sa att jag skulle göra överklagan även om jag blev bannad utan anledning och jag hoppas ni kan lösa den här situationen då jag inte gjorde något och tycker absolut att jag inte gjorde något fel här jag vret att ni är väldigt bra helpers här på unive och önskar att ni kan hjälpa mig bli av bannad då det inte Fans en anledning och troligen skulle någon annan bli bannad för att den gjorde något dåligt vilket va synd att jag fick ta konsekvenserna men jag skulle aldrig göra något dumt på discord servern och hoppas att det löser sig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga tidigare bans på discord så finns inte så mycket att berätta om

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej jag tycker inte att jag kunde göra något annorlunda eftersom jag inte hade gjort något och blev kickad på grund utav ingen anledning och jag betedde inte mig alls något dåligt det är jag 100% säker på men hoppas som sagt att ni kan hjälpa mig bli av bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej såklart inte då jag tycker det va en felaktig ban och inte förtjänar MEN jag vet att ifall jag hade gjort något Dåligt nu så hade det absolut inte varit okej och jag hade förtjänat min ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja och nej då det är ju absolut ni som bestämmer vad ni vill göra av detta men tycker fortfarande jag inte gjorde något och borde självklart bli unbannad eftersom jag aldrig gjorde något dåligt på eran discord servern jag var väldigt vänlig och skrev inga dumma saker så det fanns ingen anledning till att av banna mig på dc men hoppas nihjälper mig och gör mig avbannad då jag hade blivit glad att jag inte hade haft en ban som egentligen inte va min då och det skulle vara någon annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka