Accepterad Felix11 | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix11

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Babasnygge

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Felix Svensson 36 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Rolig och snabb

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min planer för Felix är att han ska bli polis igen, han lämnade poliskåren och gick till en annan stad. Han ångrade valet och har valt att vilja komma tillbaka och bli ännu mer kunnig med att han har lärt sig 30 gånger så mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra och rolig rpare som kan mycket med regler och kan bete sig bra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att både spelarna ska vinna rättvist

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Sunt 2, jag sköt en person på sjukhuset som så FRPa och Grov suntförnuft + så var han en lallare men jag fick så mina straff

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FRP, Suntförnuft, RDM, VDM, Metagaming, Powergaming, Reaction RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Du är med i Icebear RP

Yes ska lämna men är just nu bara me på en sak som staffen måste ta ngt med mig för ngn anledning men jag meddelar dom om det så lämnar jag

Yes har ingen medlem där längre, så blir jag medlem nu?

Du har inte lämnat

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Min planer för Felix är att han ska bli polis igen, han lämnade poliskåren och gick till en annan stad. Han ångrade valet och har valt att vilja komma tillbaka och bli ännu mer kunnig med att han har lärt sig 30 gånger så mer. Min karaktär gillar allt ifrån bilar till djur, Favorit djuret är katt. Felix växte upp i en liten hålla kallas Kristianstad och lärt sig svenska och allt från där. Min karaktär har en son som heter Albin Andersson och Sten karlsson. Felix är gift och ena sonen "Sten Karlsson" jobbar inom Securitas och har lärt sig allt han kan från sin pappa. Min karaktär ser verkligen framemot att börja köra på servern

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka