Accepterad Felix11 | Medlem ansökning [galet_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix11

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? baa_baba1

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Felix Svensson, 35 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll och omtängsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han heter Felix Svensson fyller 36 Jag har mycket katter och en familj som inte är jätte rik men inte jätte fattig men Jag drömm är att få nice bilar som sport bilar . Jag vill känna mycket pengar för att kunna köra coola bilar och en till katt. men han gillar ej för stora fester eller när han får mycket shit i mott sig. men han har ej så mycket kompisar just nu men han vill skafa mer. och hans anndra mål är att tjäna mycket pengar men han är lite osäker hur han ska känna pengar. Flix är från finland men pratar helt nurmal svenska. Han gillar att mysa med katter innan han ska sova och han dörmmer väldigt mycket på nätterna. Och om han hittar kompisar kommer han nog aldrig vielja bli av med dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra rpare som kan regler och kan mycket om saker

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vet inte

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. sunt2 men har lärt mig sen dess

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, NLR, FearRP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka