Accepterad felix000103 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felix000103

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jarakidinmun/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Norstedt

Vad är ditt discord namn? felix2003#6866

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Dahlgren och har nyligen fyllt 24 år och är intresserad av ett rättställt samhälle och vill göra det lika inför varje individ han är väldigt glad och skön men när det hettar till är han fokuserad och redo. Några av dom intresse min karaktär har är adrenalin rusher, biljakter, bilar, flygplan, motorcyklar helikoptrar mm. Min karaktär strävar efter att bli en polis som håller ordning och reda i samhället han har drömt om det under en längre period men han är känner att åren av hård disciplin har börjar löna sig enda sen har var liten har han velat blivit en polisman.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill spela på en server som har många spelare och en server som har en bra och fungerande rp! Jag har spelat på ett fåtal servrar innan men dom har dålig rp om man jämför med Multistaden och eftersom jag tycker att det är roligt generellt att rpa som vill jag också köra med likvärdiga spelare med samma kunskap om rp som mig jag tar rp på allvar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har många polare som lirar på Multistaden och det nämns i den föregående frågan.

Hur hittade du Multistaden? Det va faktiskt en kompis till mig som tipsade om den och sa att servern hade en bra community med bra och schysta spelare och det stämde verkligen!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att så många som möjligt ska börja spela rp det är faktiskt det roligaste spel ''moddet'' som jag har spelat det är fantastiskt roligt och mitt mål är att jag ska få andra spelare att tycka att det är lika roligt med rp som jag tycker

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? För tillfället spelar jag inte på någon annan server än Multistaden men har spelat på exempelvis Legacy Roleplay som sagt ingen annan server har lika bra rp som Multistaden tycker jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka