Accepterad felix torin | Medlem ansökning (Tjokutten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

felix torin

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? felix torin

Vad är ditt discord namn? MOTO MOTO#9453

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Han är 23 år gammal och heter Casper . Han växte upp i stan med sina föräldrar och en bror. När han var liten brukade han alltid vara med sin lillebror och göra knas. Han och hans bror föräldrar sa till dom och sluta det kommer inte bli bra för er men så fortsättde dom och göra knas. Efter några månader dog deras föräldrar i en brandolycka så Casper och hans bror blev hemlösa. Dom var hemlösa i ca, 3 månader. Efter 3 månaderna hade gott bestämmde Casper och hans bror att göra ett rån på en butik och efter dom gjorde det åkte dom in på ungdomsvård när Casper och hans bror åkte in ditt separerades dom och Casper bror fick en familj men Casper blev ensam. Han rymde sedan och baxade bilar och sånt sen så gick Casper några vänner som fråga honom om han ville bli springis till dom och då sa Casper jag för att han var sten fattig och sen blev Casper rik. När han blev äldre träffade han sin bror igen och dom börja att jobba och få ett bättre liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är skaffa polare,Träffa nya vänner, skaffa ett bra jobb och investera det på något bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska ha det kul i scenario och att inte den andra sidan ska ha det tråkigt och den andra ska ha kul. För det blir bara en tråkig rp.

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive med att några av mina kommpisar sa att det är en rolig server att köra på. Då tänkte jag att jag kan börja på den

Tillbaka