Accepterad Felix.smb | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix.smb

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014513969/

Ditt Hex-ID: 11000013ed68d31

Vad är din discord tagg? #7291

Vem var det som bannade dig? kasperP

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Kasper. Återstår: 0 dagar 13 timmar 6 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tog ut bilar på piren och linade up dem, sedan plockade jag ut min aerox och lagade den och sedan vart jag bannad. Varför har jag ingen aning om och att det kunde räknas som suntförnuft förstår jag inte heller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vad som hände exakt var att jag skulle sälja bilar på piren, sedan ville jag också sälja min aerox så då var trasig men jag satte mig på den och lagade den och efter jag lagade den vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vart bannad pågrund av ingeting i 24 timmar, jag skulle även vilja att Kasper som då bannde mig förklarar varför eller tar en tit på min banöverklagese och berättar vad jag gjorde för att bli bannad...

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Halv ooc vart jag bannad för förut för att jag frågade en grabb om hans skostorlek, men nu har jag lärt mig att inte använda ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ?

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för att jag gjorde inget fel

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka