Nekad Felix.lindblad | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix.lindblad

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Lindblad

Vad är ditt discord namn? Felix.Lindblad

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille som har stort intresse för bilar och jobba hårt för att få ihop pengar till att köpa bilar och hus.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill testa på att jobba som bilmäklare taxichaffis och läkare. jag kör seriös RP och vill få folk att känna sig bekväma med dom pratar med mig. jag hoppas att folk kan ha kul när dom handlar med mig och träffar mig jag vill sprida glädje. och vill kunna hjälpa dom som vill när jag är whitelisted. jag vill också testa på bank rån och person rån. skulle också vilja starta ett gäng. jag kommer bidra med bra RP vara snäll och hjälpsam mot dom jag träffar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag tycker det är en bra server med snälla och trevliga folk tycker också att det är bra gjort på servern med bra jobb och ställen som bil affären och mekonomen.

Hur hittade du Multistaden? den kom upp som en rekommenderad server som jag tyckte såg intressant ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill ha kul med kompisar och folk jag träffar och kunna hitta på roliga grejer. jag vill ha det trevligt och glida runt i servern som om det vore IRL.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara multistaden för tillfället det är den ända roliga och bra servern jag hittat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka