Nekad Felix.lindblad | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Felix.lindblad

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024624451/home

Ditt Hex-ID: 11000013f70d343

Vad är din discord tagg? Felix.lindblad#0140

Vem var det som bannade dig? ingen anning

Hur lång tid var din ban? permanent ban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ingen anning tyckte de var en dum ban asså man kan inte bli bannad för nått sånt aldrig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen anning för att jag ksk kränkte nån eller nått jag vet faktiskt inte men tror inte han blev arg eller kränkt för de jag har blivit kallad mycket värre grejer på den här discorden en tappad och dom har inte blivit bannade fast jag har sagt till en staff om de dom har inte brytt sig men jag blev p bannd direkt då utan varning eller nått

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jadu jag frågade en staff vrf jag blev bannad bara en fråga ville inte bli unbannad jag ställde en fråga och en medborgare bara skriv en banöverklagan och jag sa till han medborgaren jag vill inte bli unbannad och han fortsatte att säga att jag skulle skriva överklagan då sa jag (du är tappad) och jag blev p bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde väll fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de var bara ingame banns och jag lärt mig av dom nu vill jag in och rpa och va med mina kompisar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja varit vänlig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

vrf blir jag nekad hela tiden kan jag få en förklaring och ksk att ni kan ge mig en andra chans för jag gjorde 1 grej fel och har aldrig fått en varning eller jo jag fick en när jag var president över lost mc på servern när den kallades multistaden men aldrig fått annars

Tillbaka