Accepterad Felix.lindblad | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix.lindblad

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024624451/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Felix.Lindblad

Vad är din discord tagg? Felix.lindblad#0140

Vem var det som bannade dig? Wille03

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag är sjukvårdare och råka åka förbi ett bara ett rödljus vilket är sjukt för sånt kan hända irl inte så att dom ger en ett förbud på att leva eller åka bil eller blir av med jobbet då helt sjukt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jadu jag köpte en helt ny bil från brittas då tänkte jag jag tar min nya bil upp till vianor så kan dom piffa upp den och på vägen upp jag kolla jag vad min mamma hade skrivit till mig för att jag har ett sår som förmodligen är infekterat som vi nog måste låta en riktigt sjukvårdare kolla på och då när jag kolla upp så såg jag att det var rött och då var det försent för var vid över gångs stället och då smällde det till och jag blev bannad och det sög för det där lilla.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag gjorde väll delvis fel men att få en ban för det där asså nej det tycker jag är fel av dom, dom kan ge mig en ban i 1 dag men asså inte 5 dagar det suger hårt. fast har sätt massa av andra som jobbat på ett blåljus jobb som kört dummare fortare och vildare och krockat än mig men jag blev bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. asså då blev jag bannad för att sitta i min kompis bil medans han körde med punka på ett dåligt ställe men asså det fattar jag inte varför jag blev bannad när han körde inte jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ehh jag kunde ha kollat mer på vägen sen inte ha kört så fort fast jag körde inte fort typ 100 eller 120 vet inte riktigt men jag ska väll inte jobba som sjukvårdare även fast chefen Elliot är skit schysst och även mina före detta kollegor.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att åka som en snigel och ta det lungt och kolla röd ljus

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka