Nekad Felix.lindblad | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix.lindblad

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Bergestöm

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2006

Vad heter du på discord? Felix.lindblad#0140

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan 15:40-21:00/00:00 skoldagar annars hur mycket som helst

Hur länge har du spelat på Multistaden? typ sen jul nån dag efter

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag kommer fixa så att alla som inte kan hålla bra rp eller bara lallar runt blir kickade så dom får lära sig en läxa och kommer hjälpa till att få bort dom som inte kan bete sig eller hålla rp och få servern till en ren och bra rp där folk kan komma och ha kul och inte bli vdm eller rdm eller få sämre chans att öka sin rp förmåga.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? jag vill få bort lallarna på servern och dom som inte kan sköta sig och typ det jag skrev på förra frågan

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag skulle få bort dom med dålig rp som vill förstöra för dom som vill rp bra och inte bli av med nå lallare som kommer förstöra doms chans att få rp

Varför ska just du bli servervakt? för att jag vill hjälpa till på servern med att få den ren från lallare och sånna med dålig rp och skulle gjort jobbet bra och se till så att staffs får det enklare

Varför vill du bli servervakt? för att som sagt städa upp servern från lallare och folk med icke seriös rp som förstör för dom med seriös rp

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) om nån dött när han spawna kan ja skriva /revive (id) (anledning) och om jag vill sv banna/svban (ban) (anledning)

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans aa blev bannad för att åka ett rödljus och krockade.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Nekad, utveckla dina svar, du svara väldigt lika på alla frågor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka