Nekad Felix-Lars | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Felix-Lars

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? felix

Vad är ditt discord namn? freddep.p.p

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2024

Berätta om din karaktär. min karaktär heter abdi planta och han är 23 år men växte upp i en ganska så stökig familj så när han va liten drömde han om att va polis och hjälpa folk eftersom han inte hade bästa barndomen så vill han inte förstöra andras barndom och då bli polis men ochså därför han ansöker om medborgarskap i unive staden, det finns desutom många vänner från hans barndom som bor i denna stad som är just poliser men vill först skaffa medborgarskap i staden så han kan bli polis och få sin dröm till sitt riktiga liv, men han älskar verkligen unive staden och vill så jätte gärna bo kvar här då dom flesta av hans vänner bor här,han gillar och va med sina vänner och att träffa nya vänner hans största dröm just nu är att bli medborgare i unive staden men han gillar musik bilar sport och han älskar sin familj till hundra procent även om det varit en svår uppväxt men han har alltid haft ett stort hjärta och kommer göra allt i sin makt att bli medborgare i denna staden, men vill ochså ha hjälp med att bygga ett starkt socialt kontaktnät och hårt arbete. Han kommer visa sin respekt till andra medborgare eller icke medborgare och inte spela något han inte är.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en väldigt hög rp nivå men desutom en trevlig rolig kille och bara allmänt rolig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? typ när man alltid tänker att man ska vinna ett scenario och att man blir arg om man inte gör det. då blir det inte så roligt för andra så man kan t.e.x ochså göra så det blir vinst för båda sidorna och ha roligt tillsammans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt Förnuft t.e.x Grunden bakom alla regler. men det innebär att man ska tänka logiskt och göra sånt man skulle gjort i verkliga livet,Powegaming är t.e.x om jag kör upp på ett berg utan att rpa på skador eller att jag får ont.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ganska bra har spelat på unive i typ ett år sen slutade jag så jag har varit medlem förut

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja det kan jag gärna göra skulle själv säga att jag är en väldigt trevlig person som kan bete sig i seriösa ärenden och allmänt snäll/rolig grabb.

Nekad. Utveckla din karaktärbeskrivning. Du får ansöka igen om 24h.

Tillbaka