Nekad Felix Jäger | Ban överklagan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Felix Jäger

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/cour/

Ditt Hex-ID: 1100001453fd904

Vad är din discord tagg? dukt#4840

Vem var det som bannade dig? Shlajfer

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag är permanent avstängd på Unive av Shlajfer för duping.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen varför Shlajfer valde att banna mig var för att han såg i loggarna att jag hade duplicerade föremål såsom Valmo och vattenflaskor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Under en veckas tid så duplicerade jag föremål för min egen vinning. Tillexempel Valmo som jag sedan sålde för min vinning. Jag har inte exakt ett minne vad jag gjorde precis innan jag blev bannad men jag blev ju bannad för grejer jag gjort innan då det tog ett tag för Shlafjer att kolla loggarna. Jag pratade själv med Shlafjer i ett samtal efter jag blev bannad och visade han hur jag gjorde. Han lovade till och med att han skulle unbanna mig om jag visade så jag valde att visa han hur jag gjorde. Men han ljög och bannade mig från Discord servern vilket jag såg som väntat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig utan helt rätt, anledningen varför jag gör en överklagan är för att jag förstår att jag har gjort fel och att mina val har inte bara påverkat mig positivt utan andra personer negativt. Jag ångrar vad jag gjorde och inser att det var rätt idiotiskt att duplicera.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror att jag har runt 3 avstängningar förr, om jag minns rätt så var två av dem felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag letade inte aktivt efter ett sätt att duplicera föremål utan jag bara märkte det av en bugg i förrådet i min lägenhet. Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag kunde direkt kontaktat Philip eller en Moderator och förklarat vad jag hittat så att dem kunde lösa det. Men dum som jag var så gjorde jag inte det. Men jag inser nu vad jag skulle gjort och ångrar det jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Oja, jag har fått mer konsekvenstänk och insett att vara självisk och dum kan resultera till att jag förstör något som jag verkligen uppskattar. Jag uppskattade att spela på Unive och jag vill väldigt mycket komma tillbaka med en annan approach då jag nu lärt mig att jag gjort fel och vad konsekvenserna blir. Jag visste att det jag gjorde var fel och jag ångrar det jag gjorde. Jag kan inte säga så mycket mer än det men jag vill att ni ska veta att jag är hemskt ledsen för det jag gjort. Jag har ändrat min syn på hur jag ska agera och jag är redo för att ändra mig och bli en bättre version av mig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Jag vill även nämna att jag kan göra arbeten såsom mjukvaruutveckling, design eller webbutveckling till Unive för att visa min lojalitet. Jag menar när jag säger att jag verkligen uppskattar Unive och att jag vill vara en del av Unive. Jag måste ändra mig för att få komma tillbaka och jag har insett vad som krävs och jag anser mig redo att komma tillbaka och följa reglerna till punkt och pricka.

Tillbaka