Nekad Felix Jäger | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix Jäger

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/cour/

Ditt Hex-ID: 1100001453fd904

Vad är din discord tagg? Tog bort förra konto

Vem var det som bannade dig? Shlajfer

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Duplicering av spelföremål

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev avstängd från Unives FiveM server på grund av att jag aktivt gjorde ett val att duplicera spelföremål till min vinning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Strax efter att jag sa upp mig från mitt jobb som chef på Mekonomen så hade jag inte så mycket att göra så jag körde mest runt och träffade vänner och skapade scenarion, efter några dagar av att inte göra så mycket så gick jag in i min lägenhet efter att jag var och köpte mat i den nya affären vid torget. Jag kom in i min lägenhet och la in maten i mitt förråd. Jag åkte sedan runt i staden och letade efter saker att göra och folk att snacka med. Jag återvände sedan efter någon timme till förrådet i min lägenhet och plockade ut de vattenflaskor jag hade köpt, jag drog vattenflaskorna från förrådet till mitt inventory och sedan stängde förråds-menyn. Jag öppnar sedan förrådet i lägenheten igen och ser att vattenflaskorna ligger kvar. Jag ser även att vattenflaskorna har flyttats till mitt inventory. Där inser jag att dem har duplicerats. Jag testar samma sak med Valmo samt Pizza och inser att det funkar. Jag duplicerar Valmo för att sedan sälja det, det går ett par dagar och jag har fått in pengar från att sälja duplicerad Valmo. Efter de dagarna så blir jag bannad av Shlajfer. Jag inser då att jag har helt varit uppe i mig själv och att jag trodde att jag inte kunde bli tagen men dum som jag är så tänkte jag inte på konsekvenserna till vad jag gjorde just då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min avstängning på Unives FiveM server är absolut inte felaktig, jag erkänner till fullo att allt jag gjort som jag har blivit avstängd för har jag förtjänat och jag har gjort fel. Jag såg inte det komma att jag skulle bli avstängd men i efterhand så ser jag väldigt tydligt att mitt agerande och vad jag har gjort har påverkat inte bara mig utan andra även andra spelare då jag sålt Valmo. Oavsätt hur mycket jag ber om ursäkt så vet jag att jag har gjort fel och att det inte kommer att gottgöra något.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är inte helt säker på hur många avstängningar jag har, men jag tror att jag har runt 2 stycken varav en eller alla av dem var felaktiga då jag har fått tidigare avstängningar borttagna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kontakta en Mod eller utvecklare direkt när jag hittade att man kunde duplicera sådär. Jag vill förtydliga att jag letade inte efter sätt att förstöra på. Det var en slump att jag hittade det men sedan ett väldigt misstag att fortsätta göra det och gå bakom ryggen på personalen på Unive och bryta regler. Jag har varit oärlig och det var en anledning varför jag blev avstängd. Även fast det är nolltollerans mot duplicering och användning av exploits så vill jag förmedla att jag vill gottgöra för vad jag gjort och inte ha tunga axlar. Jag vill väldigt gärna spela på Unive då jag efter väldigt kort tid insåg att Unive var rätt server att spela på. Jag har kontaktat Philip via en ticket och han har sagt att jag går i rätt riktning och att han är öppen för dialoger. Jag skulle så gärna vilja få kontakt med Philip eller Shlajfer igen så att vi kan föra en seriös dialog om vad jag gjorde och vad en lösning kan vara för att jag kan komma tillbaka. Jag har donerat för en donatorbil som jag aldrig fått, jag är seriös och jag tycker att jag har visat att jag bryr mig och att jag vill spela på Unive, men efter denna incidenten så sjönk förtroendet och det vet jag. Därför vill jag få direkt kontakt med någon som verkligen kan föra detta frammåt och kan se en lösning på denna händelsen. Jag vill spela på Unive och ni vill föra servern och gemenskapen frammåt. Jag vill vara en del av den gemenskapen och utvecklas som både person men som rollspelare. Därför vill jag visa er att jag visar respekt och att ni kan få tillbaka förtoendet för mig och att jag aldrig kommer göra något som skadar någon eller påverkar Unive negativt på något sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska vara så självisk utan tänka på andra på servern, det jag gjorde var emot reglerna av en anledning och att jag skadat Unive är inte bara självklart utan även dumt. Jag önskar efter denna ansökan att vi kan öppna en dialog eller samtal så att jag kan förklara mig på ett sätt så att ni ser min synvinkel på det hela och att jag kan få höra vad ni vill att jag ska göra om det är så att det finns en endaste liten chans att jag kan komma tillbaka.

Med vänliga hälsningar!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka