Accepterad Felix Hult | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix Hult

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/FelixNH07/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Hult

Vad är ditt discord namn? FelixNH07

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Felix Hult. Han är 21 år gammal. Felix är ute på västkusten. Just nu söker han lägenhet. På Felix semestrar är han ute vid hans familjs hus ute vid havet. Felix gick ekonomi på gymnasiet men han har inte gått på någon högskola. Felix har aldrig blivit tagen av polisen. Han skulle gärna vilja jobba som polis men han tror att han vill bli mekaniker. Felix är snäll, rolig, vinnarskalle och omtänksam. Han ger alltid 110 procent när han jobbar. Felix har tre kompisar i staden. Det Felix gör på fritiden är att träna, umgås med vänner och kör bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle gärna vilja bli medlem på eran server då jag skulle vilja få mer tillgång till olika jobb som är lite mindre enformiga. Men även andra olika tillgångar som man får av att vara medlem. Även att man kan vara med att utveckla serven. Jag har spelat på många andra servar innan. Både svenska och engelska Servrar så har bra erfarenheter inom RP servrar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är så många som är inne samtidigt så det känns som att man är i en riktig stad. Och det finns jätte många saker att göra och många jobb och mycket bra car meet nere vid piren.

Hur hittade du Unive? Två av mina vänner rekommenderade serven och att jag hade vart inne en gång tidigare då den hette Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att uppnå en hög RP nivå för både mig och min medspelare. Och ha roligt och få det kännas verklighetstroget. Det ska vara seriöst RP. Få en rolig spelupplevelse med många härliga och kreativa karaktärer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt, jag gillar att ha en hög RP nivå och tror jag att jag kan uppnå på Unive. Sen vill jag såklart ha roligt och att min karaktär ska uppnå sina mål och drömmar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället. Men jag har vart i många andra RP servrar innan.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka