Nekad Felix Hörnqvist | Medlem ansökning [Skånsken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix Hörnqvist

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198314304851/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? shhh#5975

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Felix Hörnqvist och han har ingen familj han hade en mamma och pappa men dom har dött så det är sorgligt, och han tycker om att skruva bilar och det har han fått av sin farsa när han var liten så var hans pappa mekaniker och lärde han mycket saker, och träffa nya människor och är väldigt trevlig och han letar efter ett bra jobb som t.ex bilmekaniker, han är väldigt omtänksam och glad hela tiden. Han gillar att åka Volvo med sina vänner och bara hänga och prata med dom och åka runt med sina vänner och kanske träffar nya vänner, han gillar att sälja bilar och han tycker om och blir glad när nån köper hans bil och han blir glad om den som köper bilen blir nöjd.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tycker de är kul och de är bra RP och trevligt folk och sen så ville jag göra en ansökan och kanske bli mekaniker som är mitt mål, och hjälpa till med att utveckla servern och att träffa nya människor och bli vänner.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? kunna va snäll och hjälpa folk och kunna hjälpa till att utveckla servern och sen blir jag mer intresserad när andra streamers spelar unive, och när det är mycket trevliga folk inne på servern så blir man mer intresserad och man vill spela ännu mer och ha kul och att det är bra regler som man blir mer intresserad av.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom streamers som t.ex cosmo

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna skapa super bra RP och kunna vara snäll mot folket som är inne i servern och att kunna sprida glädje och vara en glad och trevlig karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att vara en glad person och sprida glädje och att kunna göra bra RP och att kunna bli medlem och bli mekaniker det är mitt mål, och att kunna sprida glädje och att vara en super glad kille och trevlig karaktär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? just nu så har jag endast spela Unive men förr så spelade jag andra servers men om jag får medlem så kommer jag endast spela Unive server.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja för det är inte bra att tjata på staffsen och göra dom stressade och att man ska ha respekt mot dom och mot alla andra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka