Nekad Felix Hörnqvist | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Felix Hörnqvist

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198314304851/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? shhh#5975

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är kreativ alltid glad och trevlig och följer alltid regler annars är det inte kul om man inte följer reglerna , men jag skulle säga att min karaktär inte är otrevlig eller arg eller dryg bara glad och trevlig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tycker Unive är en rolig server att spela på och skulle gärna vilja bli medlem så man kan bli anställd på t.ex vianor eller mekonomen, och man hjälper till att påverka serverns utveckling och tillgång till hela dc och de skulle vara kul, jag kommer bidra med en trevlig karaktär och bra på att vara inne på servern och jobba.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att man kan jobba med olika jobb och tjäna en lön och köpa bilar och sedan sälja bilar och att jobba och sånt tycker jag är kul och är intresserad av sånt.

Hur hittade du Unive? min kompis spelade på servern och jag frågade vad det var och sen hjälpte han mig att logga in och sen spelade vi unive tillsammans.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara en bra karaktär och följa regler och att man är seriös och inte bara slamsar, och att kunna jobba och tjäna mycket pengar och sedan köpa coola bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att köpa en fet rs6 för pengar man har tjäna ihop själv, det skulle vara roligt faktiskt och som jag skrev ovanför denna fråga att följa regler och va en bra karaktär och en glad och trevlig person.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? spelar bara Unive för jag tycker bara om den just nu och därför jag skulle vilja bli medlem och jobba på mekonomen t.ex och tjäna bra med pengar.

Tillbaka