Nekad Felix Hörnqvist | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix Hörnqvist

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2006

Vad heter du på discord? shhh#5975

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar kan jag spela varje dag efter skolan och jag slutar skolan kl 16 och kan spela direkt när jag kommer hem typ till 23 och kan vara inne på servern på helgen hela dagarna.

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 30 timmar på detta konto och hade ett annat konto förut som jag har spelat unive på i 200 timmar ungefär säkert nå mer timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? bidra till bättre RP och att hjälpa servern att bli mycket bättre och att sparka folk som t.ex lallar eller inte är seriös och det tycker jag är inte bra alls för servern folk som lallar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? att kunna hjälpa till på servern och att hjälpa till staffs och att kunna bidra så att det blir mycket mer bättre rp.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? att kunna göra bättre rp och sparka dom som är lallare eller inte är seriös eller om nån bryter nån regel så blir de ban, och att jag kom va mycket aktiv och att kolla så folk sköter sig.

Varför ska just du bli servervakt? att kunna hjälpa till på server och att kunna se att folk sköter sig och att dom inte bryter nå regler eller är lallare eller oseriös för då får dom antingen spark eller ban

Varför vill du bli servervakt? för att jag vill kunna hjälpa till med server så att det blir mycket bättre och att kunna ta bort alla spelare som lallar eller bryter mot regler och det tycker jag inte om att folk bryter mot regler.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan revive, jag kan dv, jag kan kick, och jag kan sv bana.

Är du whitelistad på serven? ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans har varit banad förut men var länge sen så kommer inte ihåg.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka