Dubbelpost Felix andersson | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix andersson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198011676135/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo berglund

Vad är ditt discord namn? India tech support#1132

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Felix är en normal människa som har haft det tufft i sin uppväxt. Han siktade högt när han var mindre men hans mamma dog när han va åtta år gammal. Efter det så lämnade hans pappa och han blev tagen till en barnhem där han spenderade en stor del av sin uppväxt Han föll in i en djup depression som han fortfarande är ärrad från men han fortsätter jobba med det. Och han fortsätter leva sitt liv och försöker hålla sig på bra humör.

Han jobbar just nu på postnord men tjänar mest pengar på att köpa och sälja bilar. Felix har haft ett stort bil intresse sen han var mindre. Han har ingen flickvän och bor ensam i ett motell rum. Han gör inte så mycket olagliga saker han håller oftast låg profil och gillar inte att bråka.

Felix äger en Supra mkiv och en McLaren p1. Han älskar att köra snabbt och vara med i race. Han gillar också att mecka och designa bilar. Varje gång han köper en ny bil då pressar han den till max.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag skulle kunna bidra med många roliga scenarion och även seriösa jag har spelat mycket på den här servern på senaste tiden och kan lätt säga att det är en av det bästa jag har spelat på. Jag får ofta folk på bra humör och är inte så hård mot folk.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att det är en bra server och att jag skulle få mera frihet med min roleplay ifall jag skulle bli whitelistad. Då skulle jag kunna bidra med bä

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade det till mig. Han heter Larsson#2412 på discord

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roliga scenarier och skapa ett bra klimat på servern. Men jag kommer också bidra med seriös rp

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka