Accepterad Felix<3 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix<3

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199057413462/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Felix ✔#8128

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Bönan och är 20 år gammal. Abdi bönan är uppväxt i Afrika där hans pappa dog i ett krig 2007 (när Abdi var 7 år gammal). När hans mamma fick reda på allt som hade hänt med Abdis pappa ville hon inte vara kvar i Afrika, så hon tog med Abdi till en stad som heter Unive. När Abdi och hans mamma kom till Unive fick dom bo på gatan eftersom dom inte hade några pengar. Abdi kunde inte heller gå i skolan för han eller hans mamma kunde någon svenska. Efter 1 år så hade dom lärt sig lite svenska ord så Abdis mamma skulle söka jobb på en affär uppe i Sandy. Som tur var så fick hon jobbet och började tjäna in lite pengar. Efter 2 månader hade hon fått två löner så det var dags att få in Abdi i skolan. Han började på en skola i Unive och där hittade han en kompis som heter Adam. När Abdi hade börjat få kontakt med Adam skulle dom precis börja gymnasiet, i början gick det inte så bra för Abdi men med tiden började hans betyg gå upp och upp. Så efter ytterligare 3 år så tog Abdi studenten. Nu var det dags för Abdi att börja jobba. Hans dröm var att få jobba med bilar för det brukade han och hans pappa hålla på med innan Abdis pappa gick bort i kriget. Så hans dröm var att få jobba med typ Mekonomen eller Autoexperten. Och det är just därför han håller på och söka medborgare skap i Unive.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för jag har varit det innan på Unive och andra servrar. Jag kan även det viktigaste och det är reglerna inom rp för den ska bli så bra som möjligt. Jag har även varit kriminell på Unive innan och polis. När jag rpar försöker jag vara så bra som möjligt för det ska bli utvecklade och roliga scenarion för alla som är med och deltar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag känner att Unive är den server jag gillar att rpa på mest och det är också den som har skönast rpare/staffs. Den är bra utvecklad och som jag skrev innan är det bästa communityt av alla servrar jag har någonsin har testat.

Hur hittade du Unive? Genom min kompis Rasmus som sa att jag skulle testa fivem när jag fick min dator i somras för ett år sedan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna utveckla min rp till toppen. Göra roliga scenarion med communityt och vänner som spelar på den. Skaffa ett jobb på min karaktär, köpa snygga bilar och bara ha det chill helt enkelt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon. Det är just därför jag söker till Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka