Nekad Felix<3 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Felix<3

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199220484516/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Felix-#8826

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Osman Bönan han är 22 år gammal. Han är pratglad och oftast går fram till folk och pratar om olika grejer han gillar och han tycker är kul, han vill ibland hjälpa till i onödiga situationer och ibland kan han bli väldigt upprörd när han känner sig orättvist behandlad. Osman gillar gamla bilar och att spela spel men han har oftast inte tid för det bara för att han är med kompisar rätt ofta. Hans bakgrund är att han bodde i ett litet samhälle med sin familj och när han var 20 så bestämde han sig att flytta till staden Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker det är kul att rp:a på denna servern och det är många goa personer på servern den tiden jag har kört så känns de som en bra server som är seriös och bra gjord. Jag lallar inte runt tar rp seriöst som om jag lever i riktiga livet och det är kul att få nya kompisar och bara ha kul!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och seriös rp nivå och ha kul med mina polare, jag ska spela för att ha roligt och inte bara för att vinna. Jag kommer bidra med rolig och avancerad rp helt enkelt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så alla har kul och inte bara för att man själv ska vinna, man ska även göra så att scenariot blir rättvist för båda sidorna.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här sen 2021 och det går inte att missa den :))

Tillbaka