Nekad Felix<3 | Medlem ansökning (RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix<3

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199220484516/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Felix-#8826

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Osman Bönan och är 22 år. Han är uppväxt i Göteborg med sin mamma, pappa och hund. Osman som liten hade väldigt jobbigt för hans föräldrar bråkade och slogs varje dag framför honom. Men en dag när Osman var 5år så lämna Osmans pappa han och hans mamma och tog allt dom ägde så dom inte hade något kvar och då sa Osmans mamma ‘’det finns inget hopp kvar’’ så för att Osman inte skulle växa upp så här fick Osman bo på barnhem i 1 år innan en som han trodde var en vacker dag så blev han upphämtad av en gammal man och en gammal kvinna. Dom var snälla mot han ett tag men efter varje dag blev dom bara elakare och elakare mot Osman. Så efter någon månad ville inte Osman göra något fel för han visste att han skulle bli slagen eller liknande av sina föräldrar som hade adopterad honom. Men eftersom han var rätt klumpig så råkade han tappa ett glas så det gick sönder. Så hans ‘’pappa’’ kom och kasta ner han i källaren och slog han med bälte i ansiktet så han blev helt svullen och spräckte ett ben i näsan. Men det brydde inte han sig om så han lämna honom där nere helt sönderslagen. Dagen efter släppte han ut honom på baksidan så då tog han chansen och flydde som 8 år. Han sprang och han sprang tills han var långt långt borta tills han blev hittad av en annan familj som hämtade upp han. Dom åkte hem till dom som hade hittat han och tog rent såren och fixade till han. Han trivdes hos dom och där bodde han tills han var 20 år. Hans ‘’föräldrar’’ tyckte att han var för gammal att bo hemma så dom kastade ut han och han blev hemlös igen. Han orkade inte med sitt liv så han valde att flytta till staden Unive för att börja sitt nya liv!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem för jag är erfaren rpare, jag kommer bidra med roliga och långa scenarion på servern. Jag har även spelat på Unive mycket innan och det är därför jag söker hit igen. När jag spelade här senast var jag kriminell och polis och det gör mig mer erfaren inom dom delarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög och rolig rp. Jag kommer även bidra med rättvis rp och göra så det är roligt för alla i min närhet, det jag menar är att jag kommer göra så båda sidorna av ett scenario ska ha samma "möjligheter" som mig själv och att inte bara jag ska ha roligt i ett scenario!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag skrev på den över att alla ska kunna vinna ett scenario, inte bara jag och det ska jag kunna rpa mig fram till. Jag ska inte bara ha all makt utan andra ska även få ha kul än bara jag.

Hur hittade du Unive? Jag har spelar här länge tillbaka, jag har även sätt många twitch stream på server. Den går helt enkelt inte att missa ! :D

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka