Accepterad Felix<3 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix<3

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199202148498/

Ditt Hex-ID: 11000014a05a092

Vad är din discord tagg? Felix.#2007

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte riktigt då det inte står på discord.

Hur lång tid var din ban? Jag skulle gissa på permaban då jag blev bannad för ett tag sen och är fortfarande inte unbannad

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ''The user is banned from this guild''

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning eftersom unive har en regel då man inte får spela på andra servrar när man är medlem och jag skulle sluta för att ta en paus och då bad jag support ta bort alla mina roller men blev ändå bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle då ta en paus från unive och ville inte ha mina roller för det kändes onödigt och då bad jag en support vid namn Jonathan ta bort mina roller från discorden Så han gjorde det och någon dag senare lämnade jag discorden för jag rensade min discord, ett tag senare ca 1-2 veckor skulle jag kolla roller osv så jag bad en kompis bjuda in mig och då stog det att jag var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga felaktig då jag faktiskt bad dom ta bort mina roller eftersom det är en regel på unive att man inte får vara aktiv på andra servrar när man är medlem.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga tidigare discord bans på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom jag gjorde rätt för mig tycker jag inte det borde vara en ban men nästa gång kan jag tänka på att lämna discorden istället för att vara kvar i den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska lämna discorden istället för att vara kvar om jag skall ta en paus från servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka