- Meddelanden
- 87
- Reaction score
- 13
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix
Ditt discordnamn: Felix.#8826
Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2007
Varför ska just du bli staff? Varför jag vill bli staff: Hej, jag vill bli staff då jag gillar Unive väldigt väldigt mycket. Jag vill bli en del av staff teamet för att göra servern till än bättre plattform att hänga och umgås med folk på. Jag vill vara med och utveckla samt höja rp nivån inom alla delar såsom polis, sjukvård, krim osv.
Varför just jag ska bli staff: Jag tycker jag ska vara staff för jag är en väldigt generös människa, jag är snäll och trevlig mot alla på servern. Jag ska bli staff då jag är en aktiv spelare och därför kommer jag kunna vara med ofta i staff teamet och hjälpa folk i dc/ingame. jag ska även bli staff då jag vill lära mig hur man jobbar som staff och utveckla mig själv så jag kan bli en så bra staff som möjligt för servern.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: ca 16/17:00 - 22/23:00
Tisdag: ca 14:40 - 22/23:00
Onsdag: ca 16/17:00 - 22/23:00
Torsdag: ca 16/17:00 - 22/23:00
Fredag: ca 15/16:00 - Beror helt på då helgen börjar.
Lördag/Söndag: Beror och helt på då det är helg.
Inget av detta kan stämma då det är skola och vissa dagar måste man plugga. Inte heller om något händer i livet som man måste vara med på. ( hoppas jag ni fattar
) )
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020, men har tagit vissa pauser då och då men kom tillbaka för någon vecka sedan.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nja inte så mycket, men när jag gillar det gör och lägger fokus lär jag mig snabbt. Dock har jag varit servervakt innan så lite kan jag från dom tiderna. Men jag kan vissa kommandon som kommer nedanför.
/skin (ger personen tillgång till kläder)
/revive (revivar en död/skadad person)
/noclip (man kan flyga runt hur man vill)
/bring (man tpar en person till sig själv)
/goto (man tpar till en person)
/ban (man bannar en person)
/kick (man kickar en person från servern)
/unban (man unbannar en bannad person)
/dv (man tar bort en person)
/m (man skriver ett privat meddelande till en viss person)
/giveitem (man ger en person eller sig själv ett item)
/setjob (man ger en person eller sig själv ett jobb som finns inne)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell, jobb eller support.
Ditt discordnamn: Felix.#8826
Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2007
Varför ska just du bli staff? Varför jag vill bli staff: Hej, jag vill bli staff då jag gillar Unive väldigt väldigt mycket. Jag vill bli en del av staff teamet för att göra servern till än bättre plattform att hänga och umgås med folk på. Jag vill vara med och utveckla samt höja rp nivån inom alla delar såsom polis, sjukvård, krim osv.
Varför just jag ska bli staff: Jag tycker jag ska vara staff för jag är en väldigt generös människa, jag är snäll och trevlig mot alla på servern. Jag ska bli staff då jag är en aktiv spelare och därför kommer jag kunna vara med ofta i staff teamet och hjälpa folk i dc/ingame. jag ska även bli staff då jag vill lära mig hur man jobbar som staff och utveckla mig själv så jag kan bli en så bra staff som möjligt för servern.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: ca 16/17:00 - 22/23:00
Tisdag: ca 14:40 - 22/23:00
Onsdag: ca 16/17:00 - 22/23:00
Torsdag: ca 16/17:00 - 22/23:00
Fredag: ca 15/16:00 - Beror helt på då helgen börjar.
Lördag/Söndag: Beror och helt på då det är helg.
Inget av detta kan stämma då det är skola och vissa dagar måste man plugga. Inte heller om något händer i livet som man måste vara med på. ( hoppas jag ni fattar
Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020, men har tagit vissa pauser då och då men kom tillbaka för någon vecka sedan.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nja inte så mycket, men när jag gillar det gör och lägger fokus lär jag mig snabbt. Dock har jag varit servervakt innan så lite kan jag från dom tiderna. Men jag kan vissa kommandon som kommer nedanför.
/skin (ger personen tillgång till kläder)
/revive (revivar en död/skadad person)
/noclip (man kan flyga runt hur man vill)
/bring (man tpar en person till sig själv)
/goto (man tpar till en person)
/ban (man bannar en person)
/kick (man kickar en person från servern)
/unban (man unbannar en bannad person)
/dv (man tar bort en person)
/m (man skriver ett privat meddelande till en viss person)
/giveitem (man ger en person eller sig själv ett item)
/setjob (man ger en person eller sig själv ett jobb som finns inne)
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell, jobb eller support.