Accepterad Felix<3 | Ansökan till Servervakt (hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix<3

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2007

Vad heter du på discord? Felix.#2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan inte direkt skriva, men jag brukar oftast spela om jag inte har något privat i vägen.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började ungefär i Januari i år.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag som servervakt skulle hålla koll hur rpn på servern är och om jag ser att någon gör ett regelbrott skulle jag sv banna personen, jag som servervakt kollar även på små saker som händer så jag underlättar för support som gör betydligt mycket viktigare saker för servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för jag vill få rpn på topp, jag vill också hjälpa andra på servern som får problem och jag vill underlätta för högre staffs. Jag har även fått hjälp mycket på servern genom tiden jag har spelat så jag tycker det är min tur och hjälpa till nu. Jag tycker även det är kul att få hjälpa andra i livet och det är en bra anledning til att jag vill bli servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Använda mig av mina perms, hjälpa folk och underlätta för staffs. Även använda mig av /kick och /svban för att mina antalet på lallare. Jag kommer även försöka rpa på ställen där det är mycket folk som tex piren eller torget där det brukar vara många lallare och folk som vill förstöra servern.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag kommer vara aktiv och höja rp nivån i helhet så den blir så bra som möjligt. Jag kommer hjälpa till att få bort lallare och folk som inte kan sköta sig på servern. Jag kommer även använda mig av /dv för jag har sett att många bara lämnar sina bilar på vägen som förstör servern (det jag menar är att dom bara ligger och skräpar).

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för vill hjälpa servern och få rpn så hög som möjligt. Jag är även bra på att bemöta folk så om jag möter någon som inte göra det grovast regelbrottet skulle jag använda mig av /m och förklara snällt att han får en chans till annars tar jag i med hårdare åtgärder.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban /kick /dv /toggleid /revive.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Typ två gånger, första var när jag hade rpat i ca en vecka så tog jag en polisbil tror jag och då fick jag ban för att sno tjänstefordon. Andra var suntförnuft för jag körde voi på vägen men då gjorde jag en ban överklagan och den blev godkänd.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

jag glömde även att skriva att jag är kriminell och då kan folk göra grova regelbrott om man är tex vid vallmo osv.

+Rep bra skrivet men ändå inte skulle ha utvecklats mer..

- Discord : Johanssonツ#1822
- Servervakt
- Snabb och öppen pm
- MvH Alvin Johansson

+Rep bra skrivet men ändå inte skulle ha utvecklats mer..

- Discord : Johanssonツ#1822
- Servervakt
- Snabb och öppen pm
- MvH Alvin Johansson
tackar, tyckte också jag kunde ha utvecklat lite mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka